ניר אבישי כהן: "זה ייגמר בדם שלי"

יוצא "האח הגדול" טוען להסתה נגדו בדף האינסטגרם של הצל • "המשטרה לא עושה כלום" • אליאסי: "האדם הצבוע ביותר בישראל" • המשטרה: "נמשיך לחקור"

צילום: אוהד רומנו, גדעון מרקוביץ' // ניר אבישי כהן, יואב אליאסי

שובר שתיקה: ניר אבישי כהן, יוצא "האח הגדול" והדובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה" שכעת מתמודד לכנסת ה-24, יוצא נגד הצל (יואב אליאסי), לאחר שזה העלה פוסט עליו שגרר תגובות שטנה ואיומים על חייו.

הפוסט המדובר עלה בעמוד האינסטגרם של אליאסי ביום שני האחרון כשמתחת לשתי תמונות של כהן מפרסומים שבהם הופיע, כתב: "דובר שוברים שתיקה לשעבר ואיש השמאל הקיצוני ניר אבישי עושה קורס מזורז בצביעות שמאלנית טיפוסית".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Yoav Eliassi (@i_am_the_shadow)

הפוסט צבר קרוב ל-8,000 לייקים וגרר מאות תגובות, רבות מהן בוטות ומאיימות. "שיישרף, אי אפשר לסבול את האיש הזה", כתבה גולשת ואחרים הוסיפו: "שיקבל סרטן הזבל", "זרע השטן, חלאה, מנוול", "אם הייתי בארץ מזמן לא יכל להצטלם".

תגובות מזעזעות לפוסט של אליאסי // מתוך האינסטגרם
תגובות מזעזעות לפוסט של אליאסי // מתוך האינסטגרם

כהן לא נשאר אדיש לתגובות ולאיומים, והעלה בתגובה פוסט משלו, שכלל צילומי מסך של קומץ מהן. "כל כמה שבועות אני "זוכה" לפוסט 'מפרגן' פרי עטו של יואב אליאסי, הצל, כתב כהן בפתיח. "אלפי לייקים ומאות תגובות מזעזעות. הנה אוסף של תגובות לפוסט שהוא פרסם עליי היום.

"ככה נראית הסתה ולי זה ברור שזה יגמר בדם, בדם שלי. הכתובת מרוחה על הקיר", התריע כהן והוסיף: "משטרה? פניתי כבר פעמיים, זה ממש לא עניין אותם. ישראל 2021".

"מזעזע ומפחיד", כתבו גולשים בתגובה לפוסט של כהן והוסיפו: "עבריינות מקלדת" ו"בושה".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Yoav Eliassi (@i_am_the_shadow)

כאמור, אין זו הפעם הראשונה בה אליאסי יוצא נגד כהן. בנובמבר האחרון, טען אליאסי כי כהן הוא שתול של הפקת "האח הגדול", לאחר שכהן, שכזכור לקח חלק בעונה העשירית, נצפה בפרק בריאליטי "המירוץ למיליון", שם שימש כאיש צוות בהפקה.

תגובת ניר אבישי כהן: "פעמיים הגשתי תלונה על איומים מפורשים עליי (על ידי אנשים עם פרופילים אמיתיים). המשטרה פעמיים סגרה את התיק ולא עשתה עם זה כלום. לגבי יואב: העובדה שהוא משאיר את התגובות הללו מדברת בעד עצמה. הוא נותן במה אצלו בדף להסתה הזו".

תגובת יואב אליאסי: "ניר הוא האדם הצבוע ביותר בישראל. מצד אחד לובש מדים עם דרגות קצונה ומצד שני היה דובר של ארגון שאחראי להוציא את לוחמי צה"ל פושעי מלחמה בחו"ל. באיזה עוד מקום בעולם קצין בצבא יכול להניף בגאווה את דגל האויב ולהמשיך לשרת? הפוסט הזה מראה שאין שום קשר בין דמוקרטיה למר ניר אבישי. כל ביקורת לא אלימה שלא מוצאת חן בעיניו וששמה לו מראה בפנים הוא קורא לה מסיתה ורץ להתלונן במשטרה כמו הסותם פיות אנטי דמוקרטי שהוא. לא סתם ניר אדם שחברים שלו מתרחקים ממנו. אולי כדאי שתשאלו את שני חבריו הטובים ביותר ב'האח הגדול' למה הם לא בקשר איתו יותר. אני רק אגיד שציפור קטנה לחשה לי שהוא עשה להם מה שהוא עשה למדינה, והמבין יבין".

ממשטרת ישראל נמסרה התגובה: "חקירת המקרה מתנהלת במשטרה בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

הפתעה: תקוה גדעון חוזרת ל"האח הגדול"

צילום: ניר פקין

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר