חצי שנה לאחר חברו: מת הקוסם זיגפריד פישבאכר מ"זיגפריד ורוי"

כחצי שנה בלבד לאחר ששותפו רוי הורן מהצמד "זיגפריד ורוי" מת מסיבוכי נגיף הקורונה, הלך לעולמו זיגפריד פישבאכר ממחלת הסרטן • בן 81 היה במותו

זיגפריד ורוי // צילום: AP // זיגפריד ורוי

בחייהם ובמותם: הקוסם זיגפריד פישבאכר מהצמד "זיגפריד ורוי" הלך לעולמו. בן 81 היה במותו. הוא מת כחצי שנה בלבד לאחר מותו של חברו רוי.

"לא יכול להיות זיגפריד בלי רוי או רוי בלי זיגפריד", ספד זיגפריד פישבאכר לחברו רוי הורן במאי 2020, לאחר שזה מת מסיבוכי נגיף הקורונה. וכעת, כחצי שנה בלבד לאחר מכן, מת גם הוא.

על פי הודעת דוברו, פישבאכר מת אמש (רביעי) בביתו אשר בלאס וגאס, לאחר מאבק בסרטן הלבלב.

זיגפריד ורוי, צמד גרמנים-אמריקאים, היו ידועים ברחבי העולם בשל מופעי הקרקס המפורסמים שלהם בעיר השעשועים לאס וגאס. השניים נודעו בעיקר בפעלולים שביצעו עם אריות לבנים וטיגריסים. במשך עשורים רבים הדהימו זיגפריד ורוי קהלים רבים, עד שבשנת 2003 נמר במשקל 172 ק"ג תקף את הורן וגרר אותו מהבמה, במהלך מופע של השניים במלון מיראז' בעיר. קנה הנשימה של הורן נפגע קשות והותיר אותו חצי נכה, עד מותו בשנה שעברה.

זיגפריד פישבאכר // צילום: EPA
זיגפריד פישבאכר // צילום: EPA

זיגפריד פישבאכר נולד ב-1939 ברוזנהיים אשר בגרמניה, ומגיל צעיר גילה עניין בעולם הקוסמות. הוא הכיר את רוי הורן ב-1959, כאשר שניהם עבדו על ספינת משא, לאחר שהיגרו לארצות הברית. השניים ביצעו מופע קסמים לנוסעי הספינה ומשם הפכה חברותם המקרית לשותפות מקצועית ארוכת שנים.

הם הגיעו ללאס וגאס לראשונה ב-1967. החל מ-1989 ובמשך 14 שנה נחשב המופע שלהם אטקרציה תיירותית פופולרית בקרב פוקדי עיר ההימורים. המופע של השניים כלל שלל חיות וחתולים גדולים, ביניהם נמרים לבנים, אריות, פילים ועוד.

מת חצי שנה לאחר חברו. זיגפריד ורוי // צילום: AP
מת חצי שנה לאחר חברו. זיגפריד ורוי // צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר