ההישג הבינלאומי של בל אגם

הכוכבת הטרנסג'נדרית מופיעה על לוח שנה של משרד החוץ שמופץ בכל העולם • בל: "גאה לייצג את המדינה האהובה שלי"

בל אגם // צילום: פול סגל //

לוח שנה חדש שהפיץ משרד החוץ כולל את השחקנית בל אגם, שתמונתה מתנוססת על העמוד של חודש אוגוסט. עבור בל זהו כבוד בינלאומי, שכן לוח השנה הזה מופץ בעולם כולו.


View this post on Instagram

A post shared by בל אגם מסיבות רווקות ואירועים (@bell_agam_)

"הבוקר הזה אני גאה להיות ישראלית ולהיות הטרנסית הראשונה בהיסטוריה על לוח השנה של משרד החוץ שמופץ השבוע בכל העולם", כתבה בהתרגשות אגם בפוסט שהעלתה היום (חמישי) לאינסטגרם שלה, שבו שיתפה בגאווה ל-54 אלף עוקביה את ההישג. 

"גאה לייצג את המדינה האהובה שלי. תודה למשרד החוץ שבחר בי, איזה כבוד", הוסיפה אגם, שכאמור נבחרה לייצג את חודש אוגוסט, וצולמה כשהיא לובשת חליפה בשחור לבן על רקע כיכר דיזנגוף בתל אביב.

בל נולדה לפני 37 שנים בחולון בשם ניסים עג'מי. "לקראת גיל עשר התחלתי להרגיש מבולבלת", סיפרה בשנת 2018 בראיון למגזין "גלובס" שבחר בה לרשימת 40 הצעירים המבטיחים. "זה לא שהרגשתי שאני רוצה להיות אישה, אבל הבנתי שיש לי משיכה לצד הנשי שלי". 

באותה שנה זכתה אגם בפרס "מחנכ/ת השנה של ישראל" יחד עם 20 מחנכים נוספי מטעם ועדה של מועצת ארגוני הילדים והנוער ומשרד החינוך, בעקבות קבוצת תמיכה לנערות טרנסג'נדריות שיזמה והקימה בהתנדבות. 

"גאה לייצג את המדינה האהובה שלי". בל אגם // צילום: פול סגל
"גאה לייצג את המדינה האהובה שלי". בל אגם // צילום: פול סגל

אגם התפרסמה בשנת 2004 בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "פרויקט Y", ומאז הספיקה לקחת חלק גם בסדרות "האלופה" ו"התחנה" - כששם, לראשונה בישראל, גילמה טרנסג'נדרית תפקיד של אישה. כמו כן כיכבה בל כקפטנית של קבוצתה בריאליטי הכדורגל "גולסטאר". בנוסף, אגם מנחה גם מסיבות רווקות, ערבי חינה וטקסי מקוואות לכלות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר