מבוקש: החשוד ברצח המשולש בצפון

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור עוידה מידאן, החשוד במעורבות ברצח בשמורת תל דן לפני כחודשיים • "סיוע לחשוד עלול לגרור מאסר של 3 שנים"

עוידה מידאן // צילום: דוברות המשטרה // עוידה מידאן

המשטרה פרסמה היום (ראשון) כי היא מבקשת את עזרת הציבור באיתור חשוד במעורבות ברצח המשולש בשמורת הטבע תל דן. במסגרת חקירה של היחידה המרכזית בפיענוח הרצח, עלה שמו של אחד החשודים עוידה מידאן בן ה-26, תושב כפר סאג'ור אשר נמצא בבריחה מזה זמן.

משטרת ישראל מזהירה כי כל סיוע לחשוד מהווה עבירת "סיוע לאחר מעשה" שהעונש בגינה 3 שנות מאסר. כל היודע פרטים על החשוד, מקום הימצאו או כל פרט אחר שיש בו כדי לסייע למשטרה לאתר את החשוד מתבקש להתקשר למוקד ה- 100 של משטרת ישראל או לתחנת כרמיאל בטלפון שמספרו: 049901444

כזכור, לפני כחודשיים נמצאו שלושה גברים ירויים וללא סימני חיים במטעים הסמוכים לשמורת תל דן שבצפון הארץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום. אחד מהגברים הוא תושב בענה, בן 57. השניים האחרים: בן 28 מסאג'ור ובן 41 מג'דידה מכר.

"כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר בשטח, שם ראינו שלושה גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם", סיפרו הפרמדיקים יונתן לנקרי וטארק הייב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר