בן 21 הורשע באונס בת 10

שחר רימוני פרץ לדירה בשכונת נווה שאנן בחיפה ותקף מינית ילדה • עורכי הדין של הנפגעת ומשפחתה מסרו: "לקיחת האחריות של הנאשם שמה קץ לטענות שלפיהן האיש הלא נכון נתפס"

שחר רימוני בבית המשפט // צילום ארכיון: מישל דוט קום // שחר רימוני בבית המשפט

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (חמישי) את שחר רימוני, תושב חיפה בן 21, בביצוע מעשה אונס בילדה בת 10.

המקרה אירע בחודש יוני האחרון, לאחר שרימוני פרץ באישון ליל לדירת הורי הילדה בשכונת נווה שאנן בחיפה בעת שבה כל דיירי הבית ישנו, וביצע בה את זממו. האירוע המזעזע הסעיר את תושבי השכונה השקטה.

מעובדות כתב האישום שהוגש בחודש יוני האחרון עולה כי רימוני הגיע בסביבות השעה 04:00 לבניין שבו מתגוררת הקטינה, הבחין כי אחד החלונות בבית פתוח והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לגנוב ממנה. לאחר שלא מצא בדירה פריטים יקרי ערך שיוכל לגנוב, הוא הבחין במפתחות של רכב שאותו החליט לגנוב.

השחזור בזירה // צילום ארכיון

אולם בטרם יצא מהדירה הבחין רימוני בילדה כשהיא ישנה בחדרה. הנאשם נכנס לחדר השינה שלה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והחל לגעת בה. הילדה התעוררה משנתה לאחר שחשה ברימוני נוגע ברגליה. בשלב זה הוא תקף אותה מינית, ולאחר מכן נמלט מהדירה. זמן קצר לאחר האירוע נעצר רימוני. במהלך חקירתו הוא נלקח לזירה ושם ביצע שחזור של המעשים.

עו"ד מיכאל כרמל ויעל טוב-אל, המייצגים את הנפגעת ומשפחתה, מסרו: "ההחלטה של הנאשם לקחת אחריות על מעשיו היא החלטה נכונה וראויה בנסיבות האירוע המזעזע הזה. אנחנו סומכים על הרכב בית המשפט המחוזי בחיפה לעשות צדק בעניינה של מרשתנו. לקיחת האחריות שמה קץ לטענות שנטענו בזמנו, ולפיהן האיש הלא נכון נתפס, וכי מדובר באדם שהודה על לא עוול בכפו.

"העובדה שהעבריין הורשע ולקח אחריות ואף נמצאו ראיות DNA שקשרו אותו למעשה המזעזע מנחמת במידת מה את המשפחה בכך שלא יאלצו לפגוש אותו בבית המשפט ולא יועלו טענות לגבי מהימנות המתלוננת", הוסיפו עורכי הדין. "הרחקתו מהציבור לתקופה הארוכה ביותר האפשרית תביא טיפה מזור למשפחה בשעה קשה זו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר