"רוצה עוד ילד": נטלי דדון נפרדה מבן הזוג

הכוכבת חשפה את הסיבה שבגללה נפרדה מאבי בנה לאחר תקופה ארוכה ביחד • "אני והוא לנצח נחלוק אהבה משותפת לריף שלנו"

צילום: יהודה פרץ // "קשה להסתכל על ילד כזה ולא לרצות עוד". דדון ובנה ריף, לפני כשנה

נטלי דדון בישרה אמש (רביעי) לעוקביה באינסטגרם כי היא ובן זוגה, עמית פרליס, נפרדו - והוסיפה הסבר: "אני רוצה עוד ילד, הוא לא".

"לפני שיגישו את זה עקום אניח את זה כאן ישר", כתבה דדון בפוסט שאליו צורפה תמונה מתוקה שלה עם בנה בן השלוש, ריף. "קשה להסתכל על ילד שכזה ולא לרצות לטעום עוד מהאימהות ולחוות את ריף גדל עם עוד אח באותו הבית ממש", כתבה. "זה בוער לי בגוף כל כך".

עוד כתבה: "אני והוא לנצח נחלוק אהבה משותפת לריף שלנו, לנצח. שומרים על מה שחשוב באמת, הכבוד והשלווה סביבו, וכאן מתחיל פרק חדש".

דדון התייחסה בפוסט לשאלה שנשאלת פעמים רבות, למה לחשוף את כל זה באינסטגרם. "למה זה מונח כאן?", כתבה, "שואלת את עצמי שוב. מאיפה הצורך בשיתוף ולמה מול כולם, אולי כי בנוסף לכח שצריכה עכשיו, אין בי כח להתמודד עם עוד השערות והמצאות של הסביבה. בטלפון הראשון שקיבלתי מהתקשורת על 'האם שוב פרידה?!?', החלטתי שאם כבר המדיה הזאת, אניח את זה טהור כאן ועכשיו".

הקשר בין דדון לפרליס ידע לא מעט טלטלות. במהלך ההיריון של ריף והלידה, לא ברור אם הם בכלל ניהלו זוגיות, אולם לאחריה הם שבו זו לזרועות זו וניהלו קשר זוגי. גם במהלך השנים הללו הם נפרדו וחזרו.

דדון אינה המפורסמת היחידה שהחליטה לסיים קשר על רקע הרצון להביא לעולם ילד. גם מעיין אדם ובן זוגה אסיף אלקיים נפרדו על רקע אי הסכמה ביניהם על הרצון להביא ילדים בנקודת הזמן הזאת. 


View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר