"אתה העונש שלי": ינון מגל ובן כספית שוב רבים

האזינו: השניים התווכחו ברדיו בנוגע להתנהלות ראש הממשלה, וכספית שיתף בחלום על גיהנום שבו מגל שיחק בתפקיד ראשי

בן כספית, ינון מגל // צילום: יוסי זליגר, יהושע יוסף // מעלים את הטונים. בן כספית, ינון מגל

כמו שאנחנו מכירים ואוהבים, גם בשידור היום (רביעי) ינון מגל ובן כספית התווכחו ביניהם קשות, כשהנושא העיקרי כמובן הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך השידור כספית גם סיפר למגל על חלום מטריד שהיה לו, ולפיו הוא בגיהנום וינון מגל נמצא שם כדי לענות אותו. 

"אני מביא לך שקרים של אחרים, זיופים של אחרים, על אף אחד לא תגיד נוכל. נתניהו - נוכל", התרגז מגל כשכספית טען שלראש הממשלה לא הייתה כוונה לקיים את הסכם הרוטציה. "זו לא אידיאולוגיה, זו פתולוגיה", המשיך. "בפוליטיקה הישראלית כולם נאלצים לשקר", ענה לו כספית, "אבל זו התנהלות. אני לא חושב שיש אחד שהיה עושה את מה שהוא עשה עם חטיפה של המדינה והכלכלה שלה כבת ערובה לחסינות שלו".

כאן ביקש מגל להשמיע הקלטה של השרה מירב כהן, שאמרה כי היא בזה לעריקים פוליטיים, והם אלה שגורמים לציבור לאבד אמון בפוליטקאים שלו, בזמן שהם מעבירים את הכוח למפלגה אחרת בניגוד לרצון הבוחר, ולזה ענה בן: "הטרגדיה היא שאתה חושב שניצחת במשהו. מירב כהן נשארה בכחול לבן, אבל כשהיא רואה שהוא הולך להתאחד בימינה היא צריכה לעזוב קודם", והמשיך בהטחת טענות שונות לגבי התנהלותו של ראש הממשלה, כשעל זה ענה לו מגל: "אתה כמו נחום תקום. לא משנה איך מקימים אותך אתה קם - ביבי. לא משנה איך... אתה, ביבי. אצלך יש רק נוכל אחד... אתה לא מרגיש שזה מגוחך?", והוסיף: "אתה בטורט!".

בהמשך התווכחו השניים אם מותר להגיד מילה כזאת או שמדובר בפוליטיקלי קורקט בלבד, דבר שעליו אמר מגל: "אי אפשר כבד לדבר... לא אתנצל על זה, הפוליטיקלי קורקט הזה מעניין לי אתה יודע מה".

בהמשך הדברים סיפר כספית על חלום שהיה לו ושאותו זכר, בניגוד לחלומות אחרים. "חלמתי שמתי ואני בגיהנום, והעונש שקיבלתי זה אותך. זה לא שאתה באמת כזה בנאדם, פשוט חלק מהתפקיד שלך זה למרר את חיי בגיהנום", ומגל ענה: "אוי אלוהים, מה פרויד היה אומר על זה?". באמת מעניין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר