אחת ולתמיד: האם עדן פינס עברה ניתוח אף?

"ראינו תמונות שלך עם אף אחר" • הדוגמנית ואושיית הרשת הגיבה בסטורי שלה לשאלות הגולשים • אחת מהן התעקשה כי היא משקרת, והיא לא נשארה חייבת

צילום: גדעון מרקוביץ' // פינס

רק לפני שבוע העלתה אביבית בר זוהר סטורי בו חשפה כי למרות השמועות, היא מעולם לא עברה הזרקות בפניה, וכעת מגיע תורה של הדוגמנית עדן פינס להפריך מידע שקרי לגבי מראה פניה.

"איפה עשית ניתוח אף? ואל תגידי לא עשיתי, זו לא בושה. כולם ראו תמונות שלך מתחרות מלכת היופי עם אף אחר", כך כתבה לפינס גולשת שהתעקשה כי שיפצה את אפה, מה שהביא אותה לפרסם בסטורי שלה אתמול (שלישי) את ההודעה שנשלחה אליה בתוספת תגובה עוקצנית.

"בוקר טוב חמודה מתוקה", כתבה פינס. "אז ככה. אפתור לך את הסוגיה הכל-כך מטרידה הזו: לא נעשה שום ניתוח בפניי, והאמת שאת לגמרי צודקת. גם אם היה נעשה, זו לגמרי לא בושה ואפילו הייתי מצרפת לך טלפון של המנתח. ולגבי האף, אני מוסיפה לך כמה תמונות שיעשו לך סדר או לפחות ירגיעו אותך כי קמת רצינית היום", הוסיפה פינס לצד שתי תמונות שצירפה. "העניין היחיד שהשתנה", סיכמה את תגובתה, "זה שלמדתי להצטלם כמו בן אדם מזוויות יותר מחמיאות, נשיקות ממי".

זו לא הפעם הראשונה שפינס (23) מתייחסת לסוגיית הניתוחים הפלסטיים שעברה או לא עברה בפניה. באוקטובר האחרון, בסשן שאלות ותשובות שהעלתה לסטורי שלה, כתבה פינס כי מלבד ניתוח להסרת שומה בצוואר שעברה בגיל 15 וחומצה היאלארונית בשפתיה, כל השאר טבעי לחלוטין.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר