בעל השנה: "אשתי יפה יותר מיעל שלביה"

פנסיונר בריטי בן 66 הגיב על בחירתה של הדוגמנית הישראלית לאישה היפה בעולם והפך לכוכב רשת בעצמו • הגולשים פרגנו לו: "אתה איש מקסים"

יעל שלביה. האישה היפה בעולם לשנת 2020

פנסיונר בריטי מאוהב בן 66 הפך בימים האחרונים לכוכב רשת, אחרי שהכריז כי אשתו יפה יותר מיעל שלביה.

כזכור, לפני כשבוע הוכרזה שלביה (19) כאישה היפה בעולם על ידי TC Candler, בחירה שלצד פרגון והערכה הצליחה לעורר גם לא מעט תגובות עוינות מצד גורמים אנטי ישראליים ברחבי העולם וזכתה לסיקור תקשורתי נרחב באתרים.

בין האתרים שהעלו כתבה בנושא היה האתר הוויראלי הפופלרי ladbible, שפרסם קישור לידיעה גם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. 

בין אלפי התגובות, הייתה תגובה אחת של פנסיונר בריטי בן 66 בשם ריצ'ארד פרימנטל, שבסך הכל רצה לפרגן לאשתו  אך הפך בסופו של דבר לכוכב רשת בפני עצמו.

"היא מושכת", כתב, "אבל עדיין לא יפה יותר מאשתי. היא בת 66 ומקבלת את הפנסיה שלה". התגובה המקורית של פרימנטל המאוהב, זכתה ליותר מ-3,000 לייקים ומאות תגובות משועשעות בפוסט, שעד מהרה הפך לוויראלי והחל לככב גם בעשרות ציוצים ופוסטים בטוויטר ובפייסבוק.

"אשתי יפה יותר משלביה". הזוג החמוד // צילום: מתוך הפייסבוק
"אשתי יפה יותר משלביה". הזוג החמוד // צילום: מתוך הפייסבוק

"אני בטוח שהיא תקבל הרבה יותר מאשר רק את הפנסיה שלה הלילה אחי, נכון?", התבדח גולש אחד. "זה מקסים. איזה איש נפלא ובעל מדהים אתה", פרגנה גולשת נרגשת אחרת.

גולשת נוספת זעמה על המגיבים שהחליטו לעשות צחוק מהשניים והעלו תגובות לעגניות. "אתם הצעירים יכולים ללמוד דבר או שניים מהאדם הזה. לעשות מהם צחוק זה פשוט מעשה מגעיל",  כתבה.

"אני רק מקווה שאמצא בעל כמוך יום אחד" כתבה גולשת נוספת. "וכן, אשתך יפה מאד". "זכית בוודאות בתואר בעל השנה", סיכמו מאות גולשים אחרים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר