מותג הביוטי הקנדי מגיע לישראל

יהודיות מטורונטו עומדות מאחורי מותג שנמכר ברשתות גדולות בעולם כמו ספורה • החודש הוא מגיע לארץ ויימכר בלעדית בסופר-פארם

צילום: יח"צ חו"ל // ניוד סטיקס

מותג איפור חדש וסופר טרנדי בשם "NUDESTIX" עושה עליה לישראל, ובמהלך החודש יושק בלעדית ברשת סופר פארם. מדובר במותג שנמכר בלא מעט בתי הכלבו וקמעונאיות הקוסמטיקה, ביניהם  "ULTA" ו-"SEPHORA", ואהוב על לא מעט מאפרים וחובבות ביוטי ברחבי העולם.

"NUDESTIX פונה לקהל נשים רחב בכל גיל שמחפשות איפור קליל למראה נקי ומינימליסטי. שגרת האיפור שמאחוריה עומד המותג היא מודרנית, גישה של 'פחות זה יותר', וסביב מוצרים רב תכליתיים", אומרת שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים בסופר פארם.

המוצרים מוצעים בסטיק או שפופרת, ומאפשרים שימוש זריז באותו מוצר למספר שימושים. המוצרים ארוזים בקופסת פח המכילה בדופן מראה, כך שאפשר לשמור בה גם פריטי איפור נוספים ולשאת אותה בקלות גם בתיק קטן. בהשקה יוצעו 12 גווני מייק אפ, קונסילרים, ועפרונות לשפתיים ולעיניים, כשמחירי המוצרים ינועו בין 79-135 שקלים. 

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

לשאלה כיצד יושק מותג ללא האפשרות להתנסות בו על פי ההנחיות של משרד הבריאות, כלומר מאחר שלא מוצעים טסטרים לקהל, מציינת אליצור כי תתאפשר החזרה של קניית מוצר גם אם נעשה בו שימוש עד שבעה ימים מיום הקניה.

מאחורי מותג הביוטי Nudestix עומדת המייסדת, ג'ני פרנקל ובנותיה טיילור ואלי, יהודיות מטורונטו. ג'ני האם היא מהנדסת כימיה במקצועה המתמחה בביוטי, ועבדה במשך שנים בחברת MAC, ייסדה את המותג COVERFX, מכרה אותו ופרשה מעיסוקה. כששמה לב שבבנותיה המתבגרות מחפשות מוצרי איפור שמאפשרים להקדיש פחות מעשר דקות לאיפור בבוקר, הבינה ג'ני מניסיונה בעולם הקוסמטיקה שזאת דרישה שחוצה את כל הגילאים והסגנונות וכי לא קיים בשוק איפור פונקציונאלי בגוונים טבעיים. 

בשנת 2014 הושק המותג שלהן. ג'ני פרנקל ובתה טיילור מספרות ל"ישראל היום" על ההתרגשות עם השקת המותג בישראל. "זה מהלך שעבדנו עליו במשך שלוש שנים, ובהחלט משמח שכעת הוא קורה סוף סוף", אומרת ג'ני. לשאלה האם יש כוונה להתאים את המוצרים לקהל הישראלי היא אומרת, "מתוכננות מהדורות מיוחדות של מארזי איפור, אך מבחר המוצרים יהיה זהה לשוק הגלובלי".

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

"חיפשנו להביא מותג שיציע מוצרים באיכות גבוהה, כאלו שיעניקו מראה טבעי, ושיהיו פשוטים לשימוש, הרי לא כולן מאפרות מקצועיות. גם אני בתור אישה בוגרת רוצה להראות טוב, אבל לא להקדיש יותר מחמש דקות בבוקר לאיפור", אומרת ג'ני.  

"המותג פונה לקהל הנשים המודרני - הקרייריסטי", מוסיפה טיילור, "זה לא משנה אם את בחורה צעירה, אמא לילדים או אישה בגיל 65, המציאות היומית של כולן עמוסה, וכולן רוצות להיראות טוב במינימום מאמץ ובזמן קצר". 

באשר לתוכניות של החברה לשנת 2021, השתיים מספרות כי הן צפויות להשיק תת מותג בשם "NUDE SKIN" המציע מוצרים לטיפוח העור. "אנחנו רוצות ומקוות גם להגיע לישראל, לפגוש אנשים מתעשיית הביוטי ולבנות את קהילת המותג בישראל", הן מסכמות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר