כתב אישום נגד עד המדינה מהבר נוער

חן זיו נאשם כי סחט צעיר שאיתו קיים יחסים • הוא נאשם שאיים שאם לא יעביר לו כסף וחפצים יקרים יפיץ סרטון אינטימי של השניים

חן זיו בבית המשפט (ארכיון), צילום: יהושע יוסף

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום נגד חן זיו, בן 32, כתב אישום בגין סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. זיו, או בשמו הקודם, זאור חנקשייב, שימש כעד מדינה בפרשת הטבח בבר נוער במהלכו נרצחו שלושה צעירים במרכז נוער גאה בתל אביב. .

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נדב אוחנה, הנאשם והמתלונן קיימו יחסי מין בהסכמה במספר הזדמנויות. במועד שאינו ידוע במדויק, תכנן הנאשם לסחוט באיומים את המתלונן.

לשם כך, החביא  הנאשם בביתו בפתח תקווה מצלמה אשר תיעדה את הנאשם והמתלונן במהלך קיום יחסי מין ביניהם ללא ידיעת והסכמת המתלונן. לאחר מכן, פנה הנאשם למתלונן ברשת החברתית אינסטגרם ודרש ממנו שיעביר לו 500 ש"ח, מספר פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם. 

חן זיו בבית המשפט // צילום: יהושע יוסף
חן זיו בבית המשפט // צילום: יהושע יוסף

הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא יעשה כן, יפרסם הנאשם את הסרטון המתעד את יחסי המין ביניהם. כל זאת כאשר הנאשם יודע ומסתמך על העובדה כי המתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, והכל חרף תחינותיו של המתלונן לפיהן אמר לנאשם כי מעשיו יהרסו לו את החיים ויובילו את המתלונן לשים קץ לחייו.

בהמשך, כאשר הגיעו שוטרים לביתו של הנאשם על מנת לעכבו לחקירה, הנאשם החביא את מכשיר הטלפון הנייד שלו מתחת לסמרטוט רצפה בשירותי ביתו וטען בפני השוטרים כי הטלפון הנייד שלו אבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר