בר רפאלי מותקפת: "גועל נפש, בושה"

כשהיא בגרביונים בלבד, העלתה הדוגמנית הבינלאומית לאינסטגרם סדרת תמונות שהצליחה לעורר התלהבות בגולשים - וגם זעם • "למה לעודד פורנו וזנות?"

חומה. בר רפאלי, צילום: יהושע יוסף

עוד בטרם הספיקה הרשת להתאושש מסערת התמונה החשופה שהעלתה רפאלי לפני כשבועיים, סדרת תמונות חדשה שהעלתה בר רפאלי אתמול (שבת) לאינסטגרם שלה הצליחה לייצר סערה חדשה, וכמו תמיד הגולשים לא חסכו בביקורת עצבנית.


View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

כזכור, במקרה הקודם הגולשים זעמו על רפאלי (35) כשזו העלתה תמונה של מה שנראה כישבנה מכוסה בגרביונים שקופים בלבד. הפעם מה שעורר את הזעם היה שלישיית תמונות שבהן היא לובשת גרביונים בלבד וחלק גופה העליון חשוף, שעלתה עם הכיתוב:  "אני יכולה לעמוד בכל דבר חוץ מבפיתוי", הצליחה לצבור יותר מ-80 אלף לייקים, אך בדיוק כמו בתמונות האחרות של רפאלי מהתקופה האחרונה, שמציגות קו מעט יותר נועז מתמונות הבורגנות והאמהות שהתרגלו הגולשים לקבל מאז שהפכה לאם ושמה על אש קטנה יותר את קריירת הדוגמנות שלה, גם כאן התגובות היו מעורבות.

"מושלמת", הרימה לה חן אמסלם, כשרונה לי שמעון ובר זומר מוסיפות אייקונים של אמוג'י לוהט. "יו, בדיוק היום ישבתי עם ברביון (הטעות במקור. ע.ח) ושרשרת פנינים ועקבים. כל הזמן עושה את זה", התבדחה מאיה ורטהיימר, כשרן דנקר מוסיף בבדיחות: "גם אני". 

לא מעט גולשים טענו שהתמונות של רפאלי הן הדבר הכי טוב בסגר, אך כמו תמיד לצד המפרגנים ניתן היה למצוא גם את המבקרים, ואלה לא חסכו בביקורת. "מגעילה", כתבה גולשת אחת ואחרת חיזקה את דבריה והוסיפה: "גועל נפש של ממש, בושה".

יש לה גם בגדים, אל תדאגו. בר רפאלי // צילום: אייל נבו
יש לה גם בגדים, אל תדאגו. בר רפאלי // צילום: אייל נבו

היו גם שלעגו לפוזה שבה בחרה רפאלי להצטלם, שהזכירה לרבים תנוחת כריעה המזוהה עם הליכה לשירותים. "יאללה, די עם הפרובוקציות. כבר פאתטי", הוסיפה אחרת. "למה תמונות כאלו? לא חסרות לך תמונות יפהפיות. מיותר וחבל", כתבה גולשת נוספת, ואחר ציין: "למה לעודד פורנו וזנות כאן? גועל נפש".

"לא מכבד בכלל את המעמד שלך. אמא לילדים, אישה לבעלך, לא יפה כלל", הוסיפו גולשים אחרים, ומישהו כתב: "מה נסגר עם העירום ברשת? אתן, עשירות תתלבשו", בעוד אחרת הגיבה: "האישה הזו משוגעת", ואחת הגולשות סיכמה:  "אהבתי אותה כשהייתה יפה מבלי לחשוף מדי. עכשיו היא כמו הדור של היום שחושף בלי גבול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר