אלין כהן מגיבה לסערת הנשיקה עם אביה

אחרי שכולם דיברו על התמונה שבה אלין ואביה מתנשקים על השפתיים, שאולי גם עזרה לה להגיע למיליון עוקבים בטיקטוק, כוכבת הרשת עונה לעוקבים

צילום: רפי דלויה // הנשיקה שחוללה סערה. אלין ואביה

אושיית הביוטי וכוכבת הרשת אלין כהן חוגגת היום (חמישי) הישג מטורף עם מיליון עוקבים בטיקטוק, אך הסערה האמיתית שהצליחה להקפיץ את הרשת כולה התרחשה דווקא על השטיח האדום - וייתכן שאף עזרה לה להגיע ליעד הנכסף.

ביום שלישי אלין ואביה הגיעו לפרמיירת הריאליטי החדשה "אבא'לה" שבו הם מככבים לצד ערן זהבי, זיו שילון ועדי לאון, ומלבד פוזות פוטוגניות במיוחד שדגמנו השניים למצלמה, הם סיפקו רגע אחד שהצליח לעורר סערה גדולה. השניים, שמציגים תמיד קשר אוהב וקרוב מאד בין אב לבת, הצמידו בשלב מסוים שפתיים לנשיקה קצרה, שתועדה כמובן בטירוף ומכל זווית על ידי הצלמים במקום.

כצפוי, התמונה הפכה במהרה לוויראלית והצליחה לעורר סערה ברשת, כשאלפי גולשים טענו כי מדובר בתמונה בעייתית ולא מתאימה כשמדובר באב ובת, גם אם הכוונה מאחוריה תמימה לחלוטין. בין אלפי התגובות שהעלו הגולשים, גולשת בעלת זיכרון טוב במיוחד ביקשה להצביע על כך שלא מדובר בפעם הראשונה שבה תועדו השניים בפוזה הזו, ושלפה מהארכיון תמונה מחודש מאי מהסטורי של אלין, שבה היא מתועדת חולקת נשיקה דומה עם אביה, לאחר שהתאחדה עם משפחתה אחרי שלושה שבועות בטירונות.

חמסה חמסה. אלין כהן // צילום: אלעד מדמוני
חמסה חמסה. אלין כהן // צילום: אלעד מדמוני

שעות אחרי שכיכבה בכל מקום אפשרי ברשת ובעיצומה של סערת התגובות,  אלין החליטה להגיב בקצרה גם היא על התמונה, ועשתה זאת כמובן בדרך הכי הגיונית לכוכבת רשת: בסטורי שלה באינסטגרם. "גם כשאהיה בת 40 אני אמשיך לתת לך נשיקה בפה", כתבה בסטורי שעלה אתמול (רביעי). "זו אהבה של אבא ובת ואף אחד לא יכול להגיד לי מה לגיטימי ומה לא. אני לא מחפשת אישורים מאף אחד בטח לא במה שקשור באהבת המשפחה, אז חמסה חמסה חמסה. אוהבת אותך אבאל'ה שלי יורם כהן", סיימה אלין את הפוסט בתיוג האב.

ועכשיו תורכם: מה אתם אומרים על הנשיקה שהסעירה את המדינה? הצביעו בסקר שלנו!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר