אילהן עומאר השתלחה באוקסיו-קורטז

ירי בתוך הנגמ"ש של "היחידה", הפלג הרדיקלי והאנטי-ישראלי במפלגה הדמוקרטית • עומאר זעמה על קורטז משום שזו התחסנה לקורונה חרף גילה הצעיר

אילהן עומאר ואלכסנדריה אוקסיו קורטז // צילום: אי.פי.איי.איי.פי // אילהן עומאר ואלכסנדריה אוקסיו קורטז // צילום: אי.פי.איי.איי.פי

מריבה בתוך ה"יחידה": חברת הקונגרס אילהאן עומאר, הידועה בעמדותיה האנטי-ישראליות, תקפה את שותפה לפלג הרדיקלי במפלגה הדמוקרטית, חברת בית הנבחרים אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, לאחר שזו בחרה להתחסן נגד נגיף הקורונה.

ברמיזה ברורה לאוקסיו-קורטז, שהתחסנה בשידור חי ברשתות החברתיות, כתבה עומאר: "ברור שכעת אין מספיק חיסונים לכולם. אנחנו חייבים לתת עדיפות למי שזקוק לכך יותר מכל. מטריד לראות חברי קונגרס מקבלים את החיסון לפני קשישים, הצוותים הרפואיים ואנשים שנמצאים בקבוצות סיכון".


View this post on Instagram

A post shared by Alexandria Ocasio-Cortez (@aoc)

בציוץ ברשת החברתית טוויטר הבהירה עומאר את הדברים: "אם הסוגיה הייתה גילם של חברי הקונגרס שקיבלו את החיסון זה היה בסדר, אבל ברור שהם מקבלים אותו לא מפאת הגיל אלא משום שהם נתפסים כחשובים יותר".

"אנו לא יותר חשובים מאנשי צוותי הרפואה והקו הקדמי. אנו לא יותר חשובים מהמורים, שמקריבים את בריאותם בכל יום. זאת הסיבה שאני לא אתחסן עד שכל מי שזקוק לכך באמת יוכל לקבל את החיסון", כתבה עומאר.

הזעם של עומאר, חברת בית הנבחרים ממדינת מינסוטה, שהביא מתקפה החריגה הזו על שותפתה לסיעה הפוליטית, מתיישב היטב עם העובדה שאיבה של עומאר מת מוקדם יותר השנה מסיבוכים של מחלת הקורונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר