משלם את המחיר: גאורגיוס דוניס פוטר ממכבי תל אביב

מטעם האלופה הודיעו במפתיע כי המאמן היווני וכל הצוות המקצועי, שהגיע לקריית שלום רק בתחילת הסתיו הנוכחי, יסיים את עבודתו • "המועדון מעוניין להודות לגאורגיוס ועוזריו על מסירותם מאז הצטרפו למועדון", נמסר • המנהל הביצועי פטריק ואן לוון יאמן מחר מול ק"ש

צילום: דני מרון // גאורגיוס דוניס בנתב"ג. כבר נגמר?

גאורגיוס דוניס משלם את מחיר הכישלון בליגה. מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) במפתיע על פיטוריו של המאמן היווני וצוותו המקצועי, שהגיע לקריית שלום רק בתחילת הסתיו הנוכחי.

מטעם האלופה נמסר: "מכבי תל אביב מודיעה על עזיבתו של גאורגיוס דוניס וצוותו. המועדון מעוניין להודות לגאורגיוס ועוזריו על מסירותם מאז הצטרפו למועדון הכדורגל מכבי תל אביב. אנו מאחלים להם הצלחה בכל אשר יפנו".

מי שיעמוד מחר על הקווים מול עירוני קריית שמונה הוא המנהל הביצועי פטריק ואן לוון, שאימן את הקבוצה באלוף האלופים. גורמים במועדון אף העריכו כי לא מן הנמנע שההולנדי יישאר עד לסוף העונה, אך גם אופציה של מאמן אחר נבדקת.

דוניס אמנם רשם הישג גדול באירופה כאשר הקבוצה העפילה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, אבל בליגה התוצאות היו גרועות מאוד ואחוזי ההצלחה שלו עמדו על קצת יותר מ-50%. לשם השוואה, המאמן האחרון שפוטר מהצהובים, שוטא ארבלדזה, החזיק במאזן של קצת מעל 58 אחוזי הצלחה

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר