הנסיכה עשתה גלח והסעירה את העולם

הנסיכה האופנתית, שרלין ממונקו, הרימה הרבה גבות בעולם כשהציגה תספורת פאנק גלח חדשה • הרוב לא מפרגנים. "זה מזעזע"

גולשים ופרשנים רבים ניסו להבין מה קרה אתמול (רביעי) לנסיכה שרלין ממונקו, מאחר שהיא תועדה באירוע רשמי בתספורת מאד לא מלכותית שכללה גלח נראה לעין בצידי ראשה.


View this post on Instagram

A post shared by dh.be (@dh.be)

שרלין (42) שחיינית אולימפית לשעבר ממוצא דרום אפריקאי, נישאה לאלברט, נסיך מונקו, בשנת 2011 והשניים הורים לתאומים בני שש.

הנסיכה היפהפייה ידועה בחוש הסטייל הייחודי שלה, ובבחירות האופנתיות שלה שמייצרות לא פחות עניין מאלו של בנות המלוכה הבריטית.

הנסיכה, שעד היום טיפחה פריזורה בלונדינית זוהרת אך מוקפדת, גרמה להרבה מאד לסתות להישמט כשתועדה מגיעה לאירוע חג מולד רשמי בתספורת אדג'ית מאד לא מלכותית: גלח בולט מאד לעין בצד שמאל, כששאר השיער שלה נצבע בגוון חום בלונד ועוצב בתספורת קצוצה בסגנון פאנק.

את התספורת הלא שגרתית ליוותה גם בחירה אופנתית לא קונבנציונלית, שכללה מסיכה מוזהבת נוצצת עתירת פאייטים, עגילי זהב, ז'קט גדול בגוון חום זהוב שנלבש מעל סוודר שחור מנצנץ ואיפור שכלל צללית כחולה ואייליינר שחור בולט.

"זה מזעזע", מיהרו סטיילסטים ומעצבי שיער להזדעק. "זה נראה כאילו אחד מהתאומים שלה סיפר אותה".

"אני מבין את הצורך של אנשים בשינוי אחרי סגר כל כך ממושך", אמר מעצב שיער מוביל לאתר הדיילי מייל הבריטי, "אבל לא צריך לנקוט במהלך כל כך דרסטי. מה שהיא עשתה מזעזע. אני בהלם מהשינוי. זה לא מתאים בכלל למבנה הפנים שלה ולתווים העדינים שלה. גם הצבע נוקשה מדי עבורה. הוא גורם לה להיראות משעממת וזה לגמרי לא מחמיא, אהבתי מאד את המראה הקודם שלה".

עוד אמר המעצב כי "אני בעד שינוי והתנסות בסגנונות חדשניים וכיפיים, אבל מאלגנטית וקלאסית היא  הפכה עכשיו פשוט לבדיחה מלכותית".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר