אייפון 12 // צילום: ינון בן שושן

אופס: משתמשי אייפון לא מקבלים הודעות בוואטסאפ

חבלי לידה או תקלות נקודתיות? הרשתות החברתיות מוצפות בימים האחרונים בתלונות של בעלי אייפונים שמספרים כי אינם מקבלים התראות על הודעות במכשיר • הבעיה קיימת על פי דווחים בעיקר בסדרת מכשירי הדגל החדשה של אפל

משתמשי אייפון מתלוננים בימים האחרונים כי מאז עדכון גרסה ל-iOS 14.1 הם לא מקבלים התראות על הודעות חדשות. הדיווח מגיע מאתר MacRumors, שם משתמשים הציפו את הפורום, עם יותר מ-1,000 הודעות בנושא. גם בעמוד התמיכה של הרשמי של אפל אפשר למצוא אלפי דיווחים דומים, כאשר בחלק מהם בעלי המכשירים מספרים כי אינם מקבלים התראות בוואטסאפ ובסיגנאל (Signal).

רוב הבעיות שדווחו הן של בעלי אייפון 12, אך לא ברור עד כמה התופעה רחבה והאם היא נוגעת ספציפית לדגמים החדשים. כך למשל, אחד המשתמשים בפורום של MacRumors סיפר כי אינו מקבלו התראות על הודעות בוואטסאפ לאחר ששדרג מאייפון XS לאייפון 12 פרו, שמריץ את גרסה iOS 14.1.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה ומדע לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם-

משפיע גם על וואטסאפ // צילום: ינון בן שושן
משפיע גם על וואטסאפ // צילום: ינון בן שושן

אחרים סיפרו כי אינם מקבלים הודעות בכלל מאנשי הקשר שלהם או בקבוצות באפליקציית iMessege, וכי חלק מההודעות מגיעות רק לאחר שהם נכנסים לאפליקציה. "לבן שלי יש אנדרואיד", הוסיף משתמש אחר. "אתמול הוא ניגש אליי ושאול אותי למה לא עניתי לשתי הודעות שהוא שלח בקבוצה. בדקתי את האייפון שלי וראיתי שלא קיבלתי הודעות, והוא הראה לי שהן נשלחו".

בינתיים, כל תשומת הלב מופנית ל- iOS 14.3 אשר אמורה להשתחרר כבר השבוע. משתמשים שסובלים מהתקלה וכבר התקינו את גרסת הבטא מספרים כי היא לא פתרה את הבעיה, אך עדיין קיים סיכוי שאפל תצליח לתקן את התקלה בגרסה הסופית שתצא למשתמשים, כפי שקרה עם בעיות אחרות בעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו