תביעה נגד תמנון: "גבתה מחיר כפול"

הבקשה לתביעה היא על סכום של קרוב ל-30 מיליון שקלים • תמנון: "מדובר בשני מקרים בודדים, נמשיך לשמור על הוגנות"

תמנון לאחר הפתיחה מחדש בקניון פתח תקווה (למצולמים אין קשר לכתבה) // צילום: חדשות ישראל היום // תמנון לאחר הפתיחה מחדש בקניון פתח תקווה (למצולמים אין קשר לכתבה)

חברת האופנה תמנון הגישה לאחרונה את תשובתה לבית המשפט בעניין הבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה למחוזי מרכז בקיץ האחרון על ידי עו"ד נריה הרואה, חבר בוועדת תובעניות ייצוגיות בלשכת עורכי הדין.

לפי הבקשה לתביעה, תמנון יצאה במבצע של 40 שקלים על כל החולצות המכופתרות וגבתה 80 שקלים על חולצות מסוימות בטענה שהמבצע חל רק על הקולקציה הישנה ולא על הקולקציה החדשה. הבקשה לתביעה היא על סכום של קרוב ל־30 מיליון שקלים. 

בבקשה נכתב כי בהנחה שקיימים 180 אלף פריטים מפורסמים בשנה שהפרסום לגביהם מטעה, שחלקם הוביל לעסקה וחלקם לא ובהנחה שנזקו של כל לקוח עומד בממוצע על 23.33 שקלים, עומד הנזק המשוער לחברי הקבוצה על סך 4,200,000 שקלים בכל שנה. 

עו"ד הרואה // צילום: עדי בן שושן
עו"ד הרואה // צילום: עדי בן שושן

נוכח ההנחה לכאורה שבכל שנה ושנה מפרה המשיבה את הוראות הדין באותו אופן, אזי עומד הנזק המצרפי המשוער של כלל חברי הקבוצה לשבע שנים על סך 29,400,000 שקלים.

מחברת תמנון נמסר: "תמנון פועלת בענף ההלבשה זה כ־25 שנה תוך שהיא חרתה על דגלה את טובת הלקוח ובכלל זה הגינות והוגנות. הבקשה לאישור תובענה ייצוגית נענתה זה מכבר על ידי חברת תמנון וההליך כיום תלוי ועומד. במסגרת הבקשה יש תיאור של שני מקרים בודדים ביחס לחברה המגלגלת מאות מיליוני ש'. נמשיך לספק מוצרים איכותיים במחיר שווה ונמשיך לשמור על הוגנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר