חאתם עבד אלחמיד מועמד לבית"ר ירושלים

הבלם שעשוי לעזוב את סלטיק, מעורר עניין בבירה • אם יסכים להגיע, ייפתח עמו מו"מ על אף ששכרו מוערך בכ-500 אלף יורו לעונה • בקבוצה לא חוששים מכתובות הנאצה נגד חוגג: "המטרה היא לאתר את המסיתים"

צילום: אי.פי // אלחמיד. בדרך לטדי?

עידן בעלותם של משפחת בן חליפה בבית"ר יצאה אתמול (שלישי) לדרך באופן רשמי. כעת, במועדון מסתכלים אל חלון ההעברות הקרוב בינואר במטרה לצרף שניים-שלושה שחקנים לפחות, כחלק מבנייה מחדש שתושלם בקיץ. 

שמותיהם של הקשר עומר אצילי ודור מיכה הוזכרו, אך העדיפות הראשונה של הנהלת הקבוצה היא לצרף שחקני הגנה. הבלם חאתם עבד אלחמיד, שעשוי לעזוב את סלטיק, מעורר עניין גדול בבית"ר. אם יסכים להגיע, ייפתח עימו משא ומתן על אף ששכרו בסלטיק מוערך בכ-500 אלף יורו לעונה.

מאחורי הקלעים, בבית"ר לא מתרגשים מכתובות הנאצה שריססו חברי ארגון "לה פמיליה". אחרי דבריהם של הבעלים משה חוגג ומוחמד אל חליפה, צפויים בקרוב  גם מעשים. בבית"ר בקרוב צפויה פגישה עם משטרת ירושלים כדי לקבל החלטות כיצד לשים יד על אוהדים שיגלו גילויי גזענות. בלילה שבין שני לשלישי רוססו כתובות נאצה נגד משה חוגג והעסקה עם אנשי העסקים מאיחוד האמירויות ובמשטרה החלו בחקירת המקרה.

ארגון לה פמיליה פורץ לאימון בית"ר. בקבוצה לא חוששים // צילום: אורן בן חקון
ארגון לה פמיליה פורץ לאימון בית"ר. בקבוצה לא חוששים // צילום: אורן בן חקון

"המטרה היא לאתר את המסיתים ולקוות שבית המשפט יחמיר איתם" אמרו במועדון והוסיפו: "גם המשטרה תצטרך להיות יותר אגרסיבית בטיפול באותם פורעי חוק. גזענות היא עבירה על החוק, כתובות האצה הן עבירה פלילית, צריך לעצור את אותם אנשים". את ארגון "לה פמיליה" כל אלה לא מרגשים. הארגון העביר מסרים כי ימשיך במחאה עד שלדבריהם, יעזבו הבעלים מדובאי את הקבוצה. ביום שישי הקרוב, יפגינו אוהדים אחרים של בית"ר בעד העסקה כאשר הם הציגו את עצמם כ"דעת הרוב השפוי"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר