נוק-אאוט: יובנטוס הביסה 0:3 את ברצלונה

הקטלונים הושפלו בבית והפסידו את הבכורה בבית לטובת הגברת הזקנה, שחגגה בעזרת רונאלדו (צמד) ומקני • לייפציג ניצחה 2:3 את יונייטד ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר • 1:3 לסיבליה על ראן, 1:1 בין צ'לסי לקרסנודאר

צילום: אי-אף-פי // מסי ורונאלדו. הצגה של הגברת הזקנה

עד כמה מיוחד היה ערב המשחקים של ליגת האלופות תעיד העובדה שרונאלדו מביס את מסי בקאמפ נואו אפילו לא היה הסיפור הגדול של הערב הזה. הכותרות המרכזיות הגיעו מבית ח', שם מנצ'סטר יונייטד סיימה את דרכה במפעל והמשחק בין איסטנבול בשקשהיר ל-פ.ס.ז' לא הגיע לסיומו בגלל תקרית גזענית שעוד ידובר עליה רבות.

זאת התרחשה בדקה ה-13, כאשר השופט הרביעי כינה את עוזר מאמן בשקשהיר פייר וובו "שחור". התקרית הזאת הובילה למהומות על כר הדשא ואישומי גזענות כלפי השופט הרומני, ובתגובה אנשי האלופה הטורקית ירדו מהמגרש וסירבו לחזור למרות מאמצי אופ"א לחדש את המשחק.

בשקשהיר זכתה לתמיכה גדולה בטורקיה ומחוצה לה, אך למרות זאת היא עלולה לספוג עונש קשה על הסירוב שלה לחדש את המשחק.

 בבית ז', המפגש הראשון בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו זה שנתיים וחצי אמור היה להיות לפיקנטריה ולחובבי הסטטיסטיקה בלבד, אולם ליובנטוס היו תכניות אחרות. שתי הקבוצות כבר הבטיחו עלייה לשמינית הגמר, אבל יובה הייתה זקוקה לניצחון 0:3 כדי לעקוף את בארסה ולסיים ראשונה והיא גם השיגה את התוצאה הזאת.

הקרב האישי בין הכוכבים היה זהה לזה בין הקבוצות. רונאלדו כבש פעמיים מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנו ל-20 שערים מול בארסה בעוד שהארגנטינאי היה הטוב בשחקני בארסה אבל לא הצליח להכניע את ג'יאנלואיג'י בופון הנהדר.

ווסטון מקני האמריקאי כבש גם הוא בניצחון 0:3 ששלח את יובה לפסגה ואת בארסה להתפלל להגרלה סבירה בשמינית הגמר. דינמו קייב, שגברה 0:1 על פרנצווארוש, תשחק בליגה האירופית.

 מנצ'סטר יונייטד של אולה גונאר סולשיאר הגיעה לגרמניה בידיעה שתיקו יספיק לה מול ר.ב לייפציג, אלא שרגע לפני שהיא השיגה אותו הגיעה שריקת הסיום. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר כבר פיגרה 0:3 אחרי 69 דקות משערים של אנחליניו, אמאדו היידרה וג'סטין קלייברט,

אבל בעשר הדקות האחרונות היא החלה קאמבק שנראה מבטיח. ברונו פרננדש כבש מהנקודה הלבנה, פול פוגבה שנכנס כמחליף נגח פנימה את ה-2:3, אבל הזמן אזל. לייפציג תהיה בשמינית הגמר, יונייטד שוב תשחק בליגה האירופית.

בבית ה': צ'לסי – קרסנודר 1:1; סביליה – ראן 1:3.

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, רונלד אראוחו, קלמנט לנגלה, ג’ורדי אלבה, מיראלם פיאניץ’, פרנקי דה יונג, פדרי, ליונל מסי, פרנסיסקו טרינקאו, אנטואן גריזמן.

יובנטוס: ג’יאנלואיג’י בופון, חואן קוודראדו, לאונרדו בונוצ’י, מתיאס דה ליכט, אלכס סנדרו, ווסטון מקני, ארון ראמזי, רודריגו בנטנקור, ארתור, אלברו מוראטה, כריסטיאנו רונאלדו.

מהלך המשחק

13': גול!! 0:1 ליובנטוס. רונאלד אראוחו הכשיל את כריסטיאנו רונאלדו ברחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. הפנומן הפורטוגלי לא התקשה לקבוע יתרון ראשון

20': גול!! 0:2 ליובנטוס. חואן קוואדראדו הרים לרחבה לווסטון מקיני, האחרון המשיך פנימה מהאוויר. יובנטוס מחקה את היתרון של בארסה. שוויון מוחלט

52': גול!! כבר 0:3 ליובנטוס. אחרי בדיקת VAR, רונאלדו שוב ניגד אל הנקודה הלבנה. הפורטוגלי בעט פנימה והשלים צמד למופת

 

מנצ'סטר יונייטד מנסה לעכל את ההדחה מליגת האלופות // צילום: אי-פי
מנצ'סטר יונייטד מנסה לעכל את ההדחה מליגת האלופות // צילום: אי-פי

ר.ב לייפציג חוגגת. דרמה לא קטנה בסיום // צילום: אי-פי
ר.ב לייפציג חוגגת. דרמה לא קטנה בסיום // צילום: אי-פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר