צפו: הבן של זהבה בן נפרד מאמו

בנה של הדיירת החדשה בבית "האח הגדול" שיתף את רגע הפרידה המרגש • "מגיל אפס לא נפרדנו אפילו לדקה... אני גאה בך"

צילום: מיכה לובטון // זהבה בן

מסך הטלוויזיה שלנו ידע בימים האחרונים כמות גדולה של סלבס שנחשפו מתחת למסכות/נכנסו לבית המצולם במדינה, אבל ספק אם מישהי הצליחה לעורר סקרנות רבה יותר מזהבה בן. הזמרת בת ה-52 שהוגדרה בפרומואים כאחת הזמרות הגדולות במדינה, אכן הפתיעה כשכנסה לבית והותירה בחוץ את בנה היחיד - בן רוזן בן ה-21, שהקשר המקסים ביניהם כבר הוצג בעבר על מסך הטלוויזיה, בעיקר בתוכנית "חי ב-LA LA לנד", והצליח לרגש את הצופים מאוד.

מתוך האינסטגרם

בשבת נפרד בן מאמו שנכנסה לבית, בתקווה שלזמן כמה שיותר ממושך, והעלה לאינסטגרם פוסט הכולל את רגע הפרידה המצולם, כי אם זה לא באינסטגרם - זה לא באמת קרה. "אמא שלי, חייאתי", הוא כתב, "זהבה בן הגדולה מכולם נכנסה לבית האח הגדול. מגיל אפס לא נפרדנו אפילו לדקה, ועכשיו אנחנו נפרדים, אולי לקטנה ואולי לארוכה".

"אמא את תקראי את זה רק כשתצאי", המשיך וכתב, "אבל אני רוצה מכאן לברך אותך ושתדעי שאין אמא טובה ומדהימה כמוך. אני גאה בך ובטוח בך ויודע שאם תהיי כמו שאת, אפילו השמיים בשבילך הם לא הגבול. עכשיו כולם יראו מי את ומה את בשבילי ובשביל כולם, הלב הענק שלא נגמר, המאכלים המטורפים ובעיקר הקול שלך שהוא רק שלך... אני בטוח שכולם יתאהבו. אוהב אותך מאוד, צופה בך כל הזמן ומחכה לך. תהיי לי בריאה וחזקה, בן", סיים וחתם את הפוסט עם אימוג'י של לב.

זאת כאמור לא הפעם הראשונה שבה אנחנו נחשפים לקשר המיוחד של הזמרת עם בנה. במסגרת הריאליטי הקודם שבו השתתפה טסה ללוס אנג'לס, וכעבור מספר ימי צילום בנה טס בעקבותיה והפתיע אותה בווילה שבה שהתה. לפני כשלוש שנים התקשורת אף ליוותה את השניים בגיוסו של בן לצה"ל, שם שירת בצריפין. כעת מעניין יהיה לראות כיצד בן הצעיר, כבר חייל משוחרר, יפעל מבחוץ כדי לעזור לאמו בשהותה בתוך בית "האח הגדול". מחזיקים אצבעות.

זהבה בן ברגע הכניסה לבית // צילום: מיכה לובטון
זהבה בן ברגע הכניסה לבית // צילום: מיכה לובטון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר