אופניים: אישה מונתה למנהלת מרוצים בסאן

היסטוריה: קבוצת הרכיבה הישראלית, סטארט אפ ניישן, מינתה לתפקיד את שרי פרידהאם הבריטית - הראשונה בתפקיד ברמת הוורלד טור • שותפה לתפקיד: דרור פקץ' הישראלי

שרי פרידהאם. מנתצת תקרות זכוכית סדרתית // צילום: אלכס דאפיל // שרי פרידהאם. מנתצת תקרות זכוכית סדרתית

קבוצת הרכיבה ישראל סטארט אפ ניישן רשמה היסטוריה כשמינתה לראשונה בתולדות הוורלד טור אישה כמנהלת חלק ממרוצי הקבוצה. מדובר בשרי פרידהאם הבריטית.

היא תחלוק את התפקיד עם המאמן הישראלי דרור פקץ' (39), שמונה במקביל, וגם במקרה שלו מדובר בהיסטוריה, כיוון שהפך לישראלי הראשון בתפקיד, בסבב הגרנד טור.

״אני שמח, גאה ובעיקר מתרגש לחזור למה שהתחלנו לפני קצת יותר משש שנים. הדרך שהקבוצה עשתה לא פחות ממרשימה״, אמר פקץ׳ שגם הודה לבעלי הקבוצה רון בר און וסילבן אדאמס על האמון בו.

פרידהאם (49) היא מנתצת תקרות זכוכית סדרתית בענף האופניים, כשכבר ב-2011 מונתה כמנהלת מרוצים של קבוצת "ראלי" הבריטית, מספר שנים לאחר שנפגעה בתאונת דרכים וקריירת הרכיבה שלה נגדעה. לבסוף היא הפכה לבעלים של אותה קבוצה והובילה חלק מרוכביה לאליפות העולם בוולדרום.

"לא צרפנו אותה כי היא אישה", הסביר מנהל סאן צ'ל קרלסטרום, "הגענו למסקנה שיש לה את הכישורים והניסיון הדרושים". הבעלים אדמס הוסיף: " היא קיבלה את התפקיד בזכות ההצלחות שלה. היא מקצוענית מעולה ועכשיו תקבל הזדמנות לנהל כמה מהרוכבים הטובים בעולם במרוצים״.

פרידהאם סיכמה בביטחון: "התנהלתי מול רוכבים גברים בעבר ואני מצפה שישפטו אותי על סמך התוצאות. אני גאה להפוך לדירקטורית הראשונה בדרג הזה, באחת הקבוצות המובילות ואני מקווה שזה יעניק השראה לבאות אחרי״.

 

 

 

 

 

 

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר