חשד: אב תקף בחגורה את בנו בן ה-8

הבן חשף בחקירה סימנים כחולים ואדומים על גופו, וסיפר שאביו הצליף בו עם חגורה עד זוב דם • נציג המשטרה בדיון בבית המשפט: "התמונות קשות לצפייה, האב ניסה לשבש את החקירה" • מעצרו הוארך עד ליום ראשון

אב מהדרום נעצר בחשד שתקף את בנו בן ה-8 // צילום: אורן בן חקון // אב מהדרום נעצר בחשד שתקף את בנו בן ה-8

התעללות נוספת בדרום: משטרת ישראל פתחה בחקירה שהובילה למעצר אב בן 44, תושב הדרום, בחשד שתקף את בנו בן ה-8 באכזריות בצליפת חגורה וגרם לחבלות בגופו. אתמול (חמישי) הוא נעצר על ידי משטרת אשקלון והועבר לחקירה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון בשבוע הבא. ביום שני השבוע, התפרסם מקרה התעללות נוסף בדרום, בו גבר בן 22 מיישוב בנגב המערבי, נחשד כי התעלל בבתו בת השבעה חודשים וגרם לה לחבלות קשות.

מטעם המשטרה נמסר כי מייד עם קבלת הדיווח, אודות תקיפת ילד בן 8 על ידי אביו באזור הדרום, במוקד המשטרה, פתחה משטרת אשקלון בחקירה, שהובילה כאמור למעצר האב שחשוד במעשים החמורים. על פי החשד, אביו של הילד הצליף בו בחגורה עד זוב דם .האבא נחקר בחשד לתקיפת קטין וגרם לו לחבלות קשות, וכן שידל אותו להדחה בחקירה, כדי לשבש אותה. האב החשוד בן 44 הכחיש את החשדות נגדו.

כאמור, בחקירתו הכחיש האבא שהיכה את בנו בחגורה. הוא טען שהבן לא חזר הביתה, ובשל כך הוא כעס עליו, אך לא הכה אותו כלל. האם גם נחקרה במשטרה ומסרה את עדות על מה שהיה, לדעתה.

הבן המוכה מסר עדות מפורטת במשטרה, חזר וטען כי אביו כעס עליו, וכשתשובותיו לא שכנעו אותו, הוא לקח את חגורתו והצליף בגופו מספר פעמים באותו היום. עוד טען כי לפני מספר חודשים אביו היכה אותו עם נעל בית. במהלך החקירה חשף הבן את סימני החגורה הכחולים והאדומים שעל גופו, דבר שחיזק את גרסתו, ומאידך הפריך את גרסת האבא שרק כעס על בנו.

אתמול התקיים דיון בבית המשפט השלום באשקלון להארכת מעצרו. בא כוח המשטרה, ביקש להאריך את מעצר האב בחמישה ימים. "די לצפות בתמונות שבעיני הן קשות מאוד לצפייה ולשלב את התמונות האלה בנאמר בחקירת הילד", אמר וטען כי האב ניסה לשבש את החקירה.

בא כוחו של האבא דרש לשחרר אותו ממעצר. "עם כל הכבוד וכל ההזדעזעות של התמונות", טען, "האבא אינו מסוכן ואינו יכול לשבש את החקירה. מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, עם משפחה נורמטיבית לחלוטין, ועל אירוע נקודתי בודד".

השופטת נגה שמואלי מאייר, קבעה כי החשד נגד האבא סביר, ובשל אופי העבירות נגד האבא קיימת מסוכנות מצידו, ולכן יש להותירו במעצר. כאמור מעצרו הוארך בארבעה ימים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר