צילום: רויטרס

חדש בוואטסאפ: רקע שונה לכל צ'אט

אפליקציית המסרים הודיעה רשמית כי היא מאפשרת להגדיר לכל שיחה טפט אחר – כולל התאמה למצב כהה ולמצב בהיר בסמארטפון • כך זה נראה

הרגע לו חיכינו הגיע: וואטסאפ חשפה רשמית כי היא מוסיפה אפשרות לבחור רקע שונה לכל שיחה (צ'אט), יחד עם מאגר חדש של טפטים אותם עיצבה החברה מחדש. בין היתר, תוכלו למצוא גם את הרקע האהוב והמוכר בצבעים חדשים.

"הפכו את השיחות שלכם לאישיות יותר ועזרו לעצמכם להבחין בהבדל ביניהן בעזרת טפט מותאם אישית לשיחות חשובות ולאנשים המועדפים עליכם. כך לעולם לא תחששו שתשלחו הודעה לא נכונה בצ'אט הלא נכון", מסרה פייסבוק בהודעה רשמית. בנוסף, בחברה ציינו כי ניתן לבחור טפטים נפרדים גם להגדרות מצב בהיר ומצב כהה, כך שהרקע יוחלף באופן אוטומטי בצ'אטים שהגדרתם ברגע שהמכשיר שלכם עובר ממצב בהיר למצב כהה – ולהפך.

לפי דיווחים קודמים בנושא, בסך הכל תוסיף וואטסאפ 61 רקעים למאגר – 32 בהירים ו-29 כהים – זאת לצד לטפטים בהתאמה אישית ובצבע אחיד. המטרה, כמובן, היא להתאים את המראה של האפליקציה ל"מצב כהה" (דארק מוד) באופן ידני וחכם יותר.

איך אפשר להחליף רקע? כנסו אל הגדרות (Settings) באפליקציה - הקישו על "צ'אטים" (Chats) - ולאחר מכן על תמונת רקע בצ'אט (Chat Wallpaper). ברגע שהעדכון יגיע בימים הקרובים, גם למשתמשי אנדרואיד וגם ל-iOS, תוכלו למצוא או להקליד את שם השיחה או הקבוצה בהן תרצו להחליף טפט – ולבחור את הרקע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו