החשוד בירי למוות בפורץ: "לא הייתה לי שום כוונה להרוג"

ביהמ"ש האריך בארבעה ימים את מעצרו של אריה שיף, החשוד שירה למוות בפורץ שניסה לגנוב את רכבו • "כל החיים אצטרך לחיות עם זה שהרגתי אדם"

אריה שיף בבית המשפט // צילום: דודו גרינשפן // "פעלתי כדי למנוע את גניבת הרכב". אריה שיף בבית המשפט

בית המשפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) בארבעה ימים את מעצרו של אריה שיף (70) החשוד שירה למוות בפורץ שניסה לגנוב את רכבו. שיף חשוד בהמתה בקלות דעת של מוחמד סלאם-אלאטראש (36) במוצאי שבת, ליד ביתו בערד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

שיף אמר במהלך הדיון כי הוא מצטער על מותו של מוחמד: "אני מאוד מצטער. כל החיים שלי אצטרך לחיות עם זה שהרגתי אדם בלי כוונה. הצער שלי הוא עמוק, על זה שלקחתי חיים של אדם. לא הייתה לא כל כוונה, וכשיריתי לא הייתה לי שום כוונה להרוג אותו. צר לי מאוד על האירוע הטרגי", אמר.

צילום ארכיון: newsenders

מחקירת המשטרה עולה כי שיף הבחין בפורץ בזמן הניסיון לגנוב את רכבו, ופתח בירי לעברו. לאחר חקירה ראשונית נעצר שיף, ובחקירתו טען כי פעל כפי שפעל שלא על מנת להרוג. "יריתי לעבר הגלגלים של הרכב. בכלל לא התכוונתי לפגוע בו".

"כשיריתי לא הייתה לי שום כוונה להרוג אותו". זירת האירוע // צילום: דודו גרינשפן
"כשיריתי לא הייתה לי שום כוונה להרוג אותו". זירת האירוע // צילום: דודו גרינשפן

"ראיתי שהרכב לא נמצא בחנייה שלו. יצאתי החוצה וצעקתי לעברו שיעצור, והוא לא עצר. חזרתי פנימה, לקחתי את האקדח שלי ברישיון ויריתי שתי יריות, אחת לגלגלים, ואחד הכדורים פגע בו. פעלתי כדי למנוע את גניבת הרכב, כי כבר מספר פעמים גנבו לנו רכבים", סיפר בחקירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר