הותר לפרסום: זו הסוהרת שחשודה בהברחת סמים לאסיר

ניצן רז, בת 24 מהיישוב חריש, נעצרה בחשד שהעבירה לאסיר שעימו ניהלה רומן עוגה עם 8 אצבעות חשיש ושני ובקבוקי אלכוהול

כלא הדרים // צילום: שוקי יוסף // מעצרם של שלושת החשודים הוארך עד לראשון בדצמבר 2020

ניצן רז, בת 24 מהיישוב חריש, היא הסוהרת מכלא "הדרים" שנעצרה בחשד שהבריחה סמים לאסיר עמו ניהלה רומן - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. 

בסיומה של חקירה סמויה שנמשכה כשנה ובמהלכה עלה חשד שהסוהרת מנהלת קשר רומנטי עם אחד האסירים בכלא הדרים. אתמול הוחלט לעצור את הסוהרת טרם כניסתה למתקן הכליאה, בחשד שניסתה להחדיר חומרים אסורים לשני אסירים שגם נעצרו על ידי היחידה לחקירת שוטרים וסוהרים.

על פי החשד, הסוהרת הכניסה לתאו של אחד האסירים עוגת יומולדת. לגורמי המודיעין בשב"ס נודע שבתוך העוגה הוסלקו 8 אצבעות חשיש, כדורים שלא ידוע מה מקורם ומה הם מכילים שנשלחו לבדיקה, ושני בקבוקי אלכוהול. 

מוקדם יותר היום הובאו השלושה להארכת מעצר בבית משפט שלום ראשון לציון בחשד לביצוע לכאורה עבירות של החדרת סמים לכלא ומרמה והפרת אמונים. מעצרם הוארך עד לראשון בדצמבר 2020. 

במהלך הדיון הסתבר כי בין הסוהרת לבין אחד האסירים התנהל קשר רומנטי ובמסגרתו קשר האסיר יחד עם אסירים נוספים קשר להסלקת סמים בחפצים שונים, והעברתם לסוהרת במטרה להחדירם לכלא. במהלך החקירה הודתה הסוהרת שהייתה בקשר עם האסירים. 

משרות בתי הסוהר נמסר: "שב״ס ימשיך לפעול בכל האמצעים לאיתור פעילות לא ראויה מקרב אנשי סגל, ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו לסכל נסיונות החדרת ציוד אסור לבתי הכלא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר