צפו: בן זיני ואלה איילון מתנשקים

מודים, לזה לא ציפינו: כוכב הילדים והדוגמנית יוצאת "הישרדות" דביקים במיוחד בנשיקה לוהטת - אבל זה לא מה שאתם חושבים • כל הפרטים

צילום: מתוך "הישרדות", אפרת אשל // אלה איילון, בן זיני

בואו נעשה קפיצה קטנה לשנת 2007: "קורונה" היא לחלוטין עדיין רק בירה, בוגרי "רימון" כובשים את הפלייליסט של גלגלצ ובין לבין מפציע גם יוצא חדש ואלמוני בשם יפתח קרז'נר (יפתי) שמשחרר להיט מתקתק בשם "הלילה יעבור" - שיר אהבה על דמדומיה של זוגיות. לא משהו שלא שמענו ועוד נשמע, אבל השיר הדביק בעל המלודיה החמימה הפך כאמור לאחד הלהיטים של התקופה ויש מי שזוכרים אותו עד היום בגעגוע.

אחד האנשים האלה הוא כנראה הזמר וכוכב הילדים בן זיני, שבאותה תקופה היה עדיין ילד. כיום ממרומי גילו (24), הוא החליט שהגיע הזמן לחדש את להיט ילדותו ובשבוע הבא ישחרר גרסה חדשה ל"הלילה יעבור", שבה הוא משתף פעולה עם היוצר המקורי, יפתי, במה שיהיה מעין דואט.

אבל עם כל הכבוד לנוסטלגיה החמודה - מה שתפס את תשומת הלב שלנו הוא דווקא נשיקה לוהטת שחולק זיני עם כוכבת "הישרדות", אלה איילון. כן, הדוגמנית שהורידה הילוך בתקופה האחרונה, שבה גם היא לחיינו יחד עם הלהיט המתקתק ומככבת לצדו של זיני - ככל הנראה בתפקידה של האהובה מהשיר.

למקרה שפספסתם, שנייה 00:08. אלה איילון ובן זיני
למקרה שפספסתם, שנייה 00:08. אלה איילון ובן זיני

שווה לציין בהקשר הזה ששמותיהם של זיני ואיילון נכרכו בתקופה האחרונה בהקשר זוגי. אמנם נראה שהקשר ביניהם מקצועי בלבד, מה גם שהסטטוס הזוגי של איילון בתקופה האחרונה לא ידוע לנו, אבל האמת - אנחנו לגמרי יכולים לראות את החיבור ביניהם קורה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר