הטיפול המזעזע של אווה מנדז

​​​​​​​השחקנית הצליחה לזעזע את הרשת עם תמונה גרפית מטיפול יופי, שכלל לא פחות משבע מחטים שהיו נעוצות בקו הלסת שלה • "זה ממש לא כואב" , הבטיחה

טיפולי היופי הלא שגרתיים של הסלביות בהוליווד הן לא דבר חדש, אבל נראה שהפעם אפילו גולשים בעל קיבה חזקה ולב עמיד החסירו כמה פעימות.

בסוף השבוע האחרון, השחקנית אווה מנדז (בת זוגו ואם שתי בנותיו של השחקן ריאן גוסלינג), העלתה תמונה שלה מסשן ביוטי ייחודי במרפאה לרפואה אסתטית שפתחה חברתה הרופאה, והצליחה לגרום לסערת תגובות ברשת.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Eva Mendes (@evamendes)

בתמונה, מנדז (46) נראית שוכבת על מיטת טיפולים, כשבין קו הלסת התחתונה שלה לאזור הצוואר נעוצות לא פחות משבע מחטים.

"אוי, מריה ורגרה פתחה סוף סוף מקום משלה", תייגה מנדז את חברתה הרופאה. "זה ספא ביתי הרחק מהבית והוא מדהים", פרגנה. "אין יותר משרד עם תאורת פלורסנט גרועה או משרד עם ווייב סטרילי. זה המקום שלי לכל הדברים שקשורים בביטוי. הבית בו את יכולה להירגע כשאת עוברת עינויים מידי הטובים שבטובים", התבדחה מנדז כאילו צפתה מראש את התגובות שתעורר התמונה הגרפית.

כצפוי,  התמונה שצברה יותר מ-85 אלף לייקים הפכה במהרה לוויראלית וזכתה לשלל תגובות שנעו בין דאגה וזעזוע לבקשות רבות לפרטים נוספים.

"אלוהים,  זה נראה כואב", כתבו עשרות גולשות והוסיפו שכואב להן רק מלהסתכל על התמונה, אך מנדז מיהרה להרגיע, וכתבה, "באופן מפתיע, זה ממש לא כואב וסף הכאב שלי נמוך. זה נראה הרבה יותר פולשני ממה שזה באמת", הרגיעה ואפילו הוסיפה שבכלל לא הייתה מודעת לכמות המזרקים שהייתה נעוצה בצווארה בזמן הטיפול.

"אני קוראת את התגובות שלכם וצוחקת כי ככה אני הייתי מגיבה", כתבה. "מריאנה היא כל כך מקצועית, שבכלל לא ידעתי שיש  כל כך הרבה מזרקים. כשמריאנה אמרה לי שיש בתוכי שבעה מזרקים לא האמנתי לה וביקשתי שתצלם. "התמונה הזו לא תוכננה. אני לא אוהבת כאב פיזי. אני לא אוהבת מחטים - זה היה גדול בשבילי".

למרות דברי ההרגעה של מנדז, גולשים רבים עדיין לא השתכנעו והביעו רתיעה מהפרוצדורה הפולשנית.

הטיפול אותו תיעדה מנדז אומנם אינו חדש בנוף הפרוצדורות הקוסמטיות המוצעות למי שמעוניין במתיחת פנים ללא ניתוח פולשני, אך הוא בהחלט הפך לטרנד בקרב ידועניות המעוניינות לתחזק מראה מתוח וצעיר.

לתהליך קוראים Mono Threads (חוטים/סיבים בודדים בתרגום חופשי) והוא ידוע גם בשמות "חוטי הפלא" או "מתיחת "חוטים", וכפי ששמו מרמז, כוכבי הפרוצדורה הם אכן חוטים ייחודיים.

מחטים דקיקות אליהן מושחלים חוטים רפואיים מתכלים ספוגים בפולידיאוקסנון מוחדרות לעור המטופל בנקודות חתך נבחרות, והם מתפרקים בהדרגה בתוך העור תוך שהם מעודדים ייצור קולגן ובכך בעצם מייצרים את אפקט המתיחה.

למרות שהטיפול נראה כואב במיוחד, הוא מתבצע תחת אלחוש מקומי בלבד ואמור לגרום לתחושת חוסר נוחות מינימלית בלבד.

הטיפול נעשה לרוב  באזורי קו הלסת, הצוואר, הגבות, המצח והלחיים , הוא מחזיק לרוב בין שישה לתשעה חודשים ועולה כמה עשרות אלפי שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו