חוזרת לשורשים: הלוק החדש של דניאל גרינברג

אחרי שנים של החלקות, הדוגמנית והאמא הטרייה חזרה לתלתלים הטבעיים • "תלתלים זה החיים"

בתזמון כמעט מושלם עם פוסט התלתלים הוויראלי של כתבת חדשות 12 מעיין פרתי על שיימינג התלתלים שחוותה ברשת, דניאל גרינברג מכריזה על חזרה לשורשים וגם היא זכתה לגילוי אהבה מתלתלים.

גרינברג, שסיפרה בעבר בראיונות כיצד במשך שנים מצאה עצמה משועבדת להחלקות כימיות ופנים על בסיס קבוע כדי לשמר מראה חלק, חשפה בפוסט אינסטגרם כי החליטה לחזור למראה המתולתל הטבעי שלה.


View this post on Instagram

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on Nov 11, 2020 at 5:24am PST

"אחרי תהליך של שנתיים, סוף כל סוף חזרתי לשיער הטבעי, ללא צבע וללא החלקות", כתבה בפוסט שזכה ליותר מ-18 אלף לייקים.



"מודה שהדרך ארוכה ומפותלת, ולא מעט פעמים כמעט נשברתי וחזרתי להחלקות, אבל המטרה מקדשת אמצעים ואני מרגישה שחזרתי לגיל 16 - דני והתלתלים", כתבה על מסע השורשים שעברה במהלך השנים.

גרינברג סיימה בהכרזה לטובת כל מי שניסה וינסה לשכנעה לחזור למחליקים. "אענה אחת ולתמיד באהבה וכנות לכל התגובות של 'תעשי החלקה' - לא רוצה ולא רוצה, סיימה את הפוסט והוסיפה את ההאשטאג #תלתליםזהחיים.


View this post on Instagram

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on Nov 6, 2020 at 5:50am PST

גרינברג זכתה למאות תגובות מפרגנות על תמונת התלתלים שהעלתה, ורבים החמיאו לה על המראה הטבעי. "הכי יפה בעולם", הגיב העמוד הרשמי של אייל גולן וליטל סמדג'ה הוסיפה: "את בכל מצב מוש".

זו לא הפעם הראשונה בה גרינברג משתפת את העוקבים שלה במצב הפריזורה שלה. באוגוסט לפני כשנה, גרינברג העלתה סדרת תמונות מחופשה בקפריסין עם גולן,  כשבחלקן הציגה שיער מקורזל. אז היא זכתה לגל של תגובות לא מפרגנות, כשחלקן לעגו לה ועקצו: "זה מחריד", "אין לך כסף להחלקה"?


View this post on Instagram

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on Oct 23, 2020 at 4:46am PDT

גרינברג מיהרה אז להעלות פוסט תגובה לסטורי שלה והשיבה לגולשים: "לכל מי שממש דואג לי לגבי השיער. הסירו דאגה מליבכם. אני יותר אוהבת את השיער שלי בצורה הטבעית שלו, בדיוק כך. בלי החלקות ובלי חומרים שהורסים את השיער. גם אני עשיתי את הטעות של להרוס את השיער שלי, אז אני ממש לא מעוניינת לחדש את ההחלקה. התחלתי בתהליך חזרה לתלתלים ואין מאושרת ממני על כך. אז לכל המתולתלות' תרגישו בנוח לחזור לטבעי שלכן ושאף אחד לא יגיד לכן שאתן חייבות. תאהבו את עצמכן בטבעי שלכן, ותברכו על המתנה שקיבלתן. תלתלים זה החיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו