לא תאמינו: זה הסרטון הכי נצפה ביוטיוב

הסרטון של "בייבי שארק" הגיע ליותר משבעה מיליארד צפיות, והדיח מפסגת הסרטונים הכי נצפים את הקליפ של "דספסיטו", שהיה בצמרת שלוש שנים

צילום: Getty Images // אילוסטרציה יוטיוב

חשבתם שהצלחתם להיפטר מהמנגינה המדבקת של "בייבי שארק"? תחשבו שנית. סרטון הילדים הדרום קוריאני הפך רשמית לסרטון הנצפה ביותר אי פעם באתר יוטיוב.


 הסרטון, שעלה ליוטיוב ביוני 2016 בשם "ריקוד בייבי שארק", עבר השבוע את סך ה־7.04 מיליארד צפיות, לשמחתם של ראשי חברת פינקפונג, קבוצת מדיה חינוך מדרום קוריאה שאחראית לשלאגר. החברה מתמחה בהפקת שירי ילדים, סרטוני וידאו ומשחקים לגיל הרך. 

סרטון האנימציה על משפחת כרישים בשילוב ילדים רוקדים הופיע בסרטים ובפרסומות ברחבי העולם (בהם גם פרסומת ישראלית לשואבי אבק). במארס האחרון פינקפונג העלתה גירסת קורונה ל"בייבי שארק" שהסבירה לילדים כיצד לשטוף את הידיים.

"בייבי שארק" גזל את כתר הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב מהלהיט הלטיני "דספסיטו" של הזמר הפורטו־ריקני לואיס פונסי והראפר דדי יאנקי. בשלוש השנים האחרונות, מאז אוגוסט 2017, "דספסיטו" היה הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב. לפניו הסרטון הנצפה ביותר היה גם תוצרת דרום קוריאה: הלהיט המידבק "גנגהאם סטייל" של הראפר סיי, שכבש את הצמרת בנובמבר 2012 ונשאר בפסגה יותר מארבע וחצי שנים.

בעוד "דספסיטו" נדחק למקום השני, במקום השלישי ובמרחק שני מיליארד צפיות ממנו עומד הזמר הבריטי אד שירן עם הקליפ לשיר "Shape of You" שעלה בינואר 2017 והשיג עד היום חמישה מיליארד צפיות. קליפים נוספים של שירן שמדורגים גבוה בכמות הצפיות הם "Thinking Out Loud" שנמצא במקום ה־15 של הסרטונים הכי נצפים אי פעם (3.11 מיליארד צפיות) והבלדה "Perfect" שנמצאת במקום ה־29 עם 2.6 מיליארד צפיות.


  שירן הוא מהאמנים עם הכי הרבה מנויים לערוץ שלו ביוטיוב: 45 מיליון. לפניו, וראשון מבין כל המוזיקאים בעולם, נמצא ג'סטין ביבר עם 58 מיליון מנויים לערוץ שלו. בינואר האחרון ביבר העלה בשיתוף עם יוטיוב סדרת סרטונים תיעודיים קצרים תחת השם "עונות", שעוקבת אחר חייו. זו הפכה להיות הפקת המקור הנצפית ביותר של יוטיוב עם 32 מיליון צפיות בשבוע הראשון לצאתה. בשבוע שעבר עלה פרויקט תיעודי חדש של ביבר כהמשך לסדרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר