"דווקא עם אייל גולן?!": עידן רייכל מותקף

זמן קצר לאחר פרסום הדואט החדש, פוצצו מעריצי עידן רייכל את עמוד הפייסבוק שלו בתגובות משתוממות על ההחלטה לבצע דואט עם אייל גולן, בשל עברו

אייל גולן ועידן רייכל // צילום: ניר אמיתי // אייל גולן ועידן רייכל

קשה להתפלא וזה היה אפילו די צפוי - שיתוף הפעולה של עידן רייכל ואייל גולן לא עבר בשקט אצל מעריציו של רייכל.

עידן רייכל העלה את השיר החדש שלו ושל גולן עליו פרסמנו לראשונה הבוקר (חמישי) ב"ישראל היום" לפני שעה קלה בעמוד הפייסבוק שלו. השיר זכה לכ-150 שיתופים וכ-500 תגובות תוך זמן קצר - ורובן לא חיוביות, בלשון המעטה. למותר לציין שמרבית התגובות גם כלל לא נוגעות לאיכות הדואט עצמו, כי אם לעברו של גולן, ששב ומוסיף לרדוף אחריו.

"יש משהו צורם בבחירה לשיתוף פעולה מוזיקלי דווקא עם אייל גולן, אתה הרי לא צריך להוכיח כלום ולא חסר לך פרסום, אז באמת לא מצליחה להבין איך יוצר מוערך כמוך שמסמל כל מה שטוב במדינה ובכלל, בוחר לשתף פעולה עם אדם שמסמל בדיוק ההפך. בחירה מאכזבת מאוד ולא מובנת", כתבה אחת הגולשות, תגובה שמבטאת את מרבית התגובות המופתעות שהצטברו ברשת החברתית.

• לא רק רייכל וגולן: עוד דואט מפתיע

צפו: הקליפ של אייל גולן ועידן רייכל

"יש משהו צורם בבחירה לשיתוף פעולה מוזיקלי דווקא עם אייל גולן" // צילום: ניר אמיתי
"יש משהו צורם בבחירה לשיתוף פעולה מוזיקלי דווקא עם אייל גולן" // צילום: ניר אמיתי

"עידן, החלטה מאכזבת", כתבה אחרת. "אדם כה ערכי, שמטיף ומקדם מסרים ערכיים וחשובים מאד בשיריו - לא יכול להפנות עורף למציאות שיצרו גולן וחבורתו ולשתף כמו פעולה. מאכזב. חבל".עוד נכתב: "וואו, לא ציפיתי שאדם ערכי כמוך ואב לשתי בנות ישתף פעולה עם אדם כזה, מאכזב נורא".

עוד תגובות בולטות: "אנחנו מבינים שאתה סבבה לעבוד עם מייסד הפותמוביל - מי שצוטט מתייחס למעריצותיו הקטינות כאל בובות מין לסיפוק היצרים שלו ושל מקורביו. תודה על חשיפת האמת שלך בפנינו. נראה שהגיע הזמן שכל מי שהעריך אותך יחפש אמנים אחרים להאזין להם - כאלו שאמות המידה המוסריות והערכיות שלהם עולות אלף מונים על שלך".

"באסה שבחרת לשתף פעולה עם אדם ששונה ממך 180 מעלות מבחינה ערכית. מקווה שיהיו שיתופי פעולה יותר מוצלחים בעתיד".

התגובות הרבות לשיר אצל עידן רייכל // צילום מסך, מתוך הפייסבוק
התגובות הרבות לשיר אצל עידן רייכל // צילום מסך, מתוך הפייסבוק

"מה? עידן רייכל, אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר שמשתפים פעולה עם  האדם הזה? עם כל הצער, מקווה שתגנוז את שיתוף הפעולה".

בין התגובות הכועסות והמאוכזבות מאוד היו גם כמה יותר חיוביות. "איזה כיף שאתה איש כזה פשוט, לא פוליטיקאי, לא שופט, ולא תליין. רק זמר שרוצה לעשות טוב", כתב מעריץ. "כחלק מהתכונה היפה הזאת אתה יכול לשתף פעולה גם עם אדם שאתה לא בטוח הכי מעריך. ורואים בקליפ שאין ביניכם קליק. זה מה שיפה בך. בגלל זה כולם אוהבים אותך".

עוד נכתב בפליאה: "תגובות הזויות! מה הוא מתחתן עם אייל? מה זה דווקא איתו? אנשים מוזרים ... בסה"כ עשו אמנות יחד! מוזיקה זאת מוזיקה ואף אחד לא אוהב שיר כזה או אחר רק בגלל מי ששר אותו.. אלא כי המנגינה שלו נעימה לאוזניו".

"וואו, כמה אני אוהבת את עידן רייכל! אוהבת את הצניעות, הכישרון והכי חשוב את היכולת ליצור מוזיקה עם בן אדם מבלי לשפוט אותו כמו שכל יפי הנפש עושים פה".

מטעמו של גולן נמסר: "המוזיקה מדברת בעד עצמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר