סוד הנעורים הנצחיים של יעל בר זוהר

תמונות מהפסטיגל של שנת 2005 גרמו לנו לתהות: איך כוכבת הילדים המיתולוגית נראית טוב מתמיד, כאילו לא עברו 15 שנה? • בדקנו: האם עברה הזרקה?

התמונות של יעל בר זוהר מהפסטיגל שפורסמו הבוקר (רביעי) ברשתות החברתיות מגלות כי כוכבת הילדים של שנות ה-90 נראית מדהים יותר מתמיד.

צילום: לירז אגם

מדובר בתמונה של יעל בר זוהר במסגרת חזרות לצילומי פסטיגל 2020 בדמותה מג'ק וומן, אותה גלמה בפסטיגל בשנת 2005. במבט חטוף כמעט לא הבחנו בהבדלים בין יעל בר זוהר המצולמת בחזרות היום ליעל בר זוהר מלפני 15 שנה. אפילו התגובות ברשתות החברתיות פרגנו: "היא נראית כאילו הזמן עצר מלכת...", "את נראית מדהים", "מעלפת", ועוד.

יפה מתמיד. בר זוהר // צילום: לירז אגם
יפה מתמיד. בר זוהר // צילום: לירז אגם

בתחילת השבוע בר זוהר צולמה בכותל בשמלה לבנה ושיער אסוף כשהיא חוגגת לבנה יהלי בר מצווה. מראה של נערה צעירה שלא מסגיר שהיא כבר הרחק מהנערות.

החליקו ימינה לתמונה של בר זוהר מ-2005


View this post on Instagram

A post shared by 2020 (@backstage_festigal) on Apr 13, 2020 at 1:16am PDT

לשאלה איך היא עושה את זה, עונה הקוסמטיקאית האישית של בר זוהר פולה בליק כי, "ליעל בר זוהר יש אומנם גנטיקה טובה אבל לא רק. יעל מגיעה אלי לטיפולי פנים ותחזוקה באופן קבוע אחת לחודש. ולא, היא לא מזריקה למי ששואל".

"המחט היחידה שחדרה לה לעור היא במסגרת דיקור פנים, שיטה של רפואה סינית שבה אני מטפלת, ומסכות עם רכיבים טבעיים שאני רוקחת", היא מוסיפה.

בליק ובר זוהר // צילום: פולה בליק סטודיו
בליק ובר זוהר // צילום: פולה בליק סטודיו

לדברי בליק, שגרת הטיפוח הביתית של בר זוהר כוללת הקפדה על שטיפת פנים בסבון פנים בסוף היום ומריחת סרום. "כאמא לשלושה ילדים עם הרבה עיסוקים היא דואגת לשגרת טיפוח פשוטה ולא מורכבת כלל", אומרת בליק.

בר זוהר משתמשת במסיר איפור של חברת לנקום, איתו היא מקפידה להסיר היטב את האיפור בסוף היום, ובלילה לפני השינה בקרם אנטי אייג'נג של חברת "לה פררי". במהלך היום היא מקפידה לצאת מהבית כשהיא עם קרם הגנה ששומר על עור הפנים שלא יופיעו כתמי שמש .

באשר למראה גופה החטוב שלא השתנה גם אחרי שלוש לידות ונראה כמעט כמו לפני 15 שנה,  הסוד מתברר הוא יוגה, פילטיס וריצה, שעליהם היא מקפידה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר