החל שלב ההוכחות במשפטו של אלירן מלול

אחותה ואמה של מיכל סלה ז"ל, שמלול נאשם ברציחתה, העידו בבית המשפט • במהלך הדיון טענה האחות לילי בן עמי: "היו ביניהם מריבות"

אלירן מלול, המואשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל // צילום ארכיון: צחי מרים // אלירן מלול, המואשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל

בבית המשפט המחוזי בירושלים התקיים היום (שני) דיון הוכחות של אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל בשנה שעברה לעיני בתם התינוקת. בדיון מורכב ומתוח במיוחד, העידה אמה של סלה ז"ל בדלתיים סגורות. טרם כניסתו של מלול לאולם, צעקה אחת הנוכחות לעברו: "חלאת אדם".

מלול לאחר הגשת כתב האישום נגדו (ארכיון) // צילום: יוני ריקנר

לילי בן עמי, אחותה של סלה ז"ל, העידה גם היא במהלך הדיון. "לאחר חתונתם, אמרתי למיכל שאני רוצה להכיר ולפגוש את המשפחה של אלירן. היא ענתה לי 'אי אפשר, אני לא יכולה לומר לך'", סיפרה בעדותה. "אמרתי לה שזה לא יכול להיות שלא אכיר אותם, והיא התעקשה ואמרה 'אנחנו מתחתנים בשנה לרצח אמא שלו והאחים שלו כועסים".

בשלב זה, סנגורו של מלול, עורך הדין עידן גמליאלי, התפרץ לדבריה: "אמא שלו נפטרה ממחלה, לבוא ולומר רצח...". בן עמי המשיכה: "התכוונתי למוות. ידעתי שהיו להם מריבות לא פשוטות, אבל ידעתי את זה מאמא שלה. ידעתי שהיו ביניהם מריבות קשות ושהם עשויים להתגרש. ניסיתי לדובב אותה, אבל היא לא רצתה לדבר עליו רעה. ידעתי שהיא עוברת דברים לא פשוטים וניסיתי לגרום לה לשתף אותי".

אמה ואחותה של מיכל סלה, בכניסה לבית המשפט, היום // צילום: אורן בן חקון
אמה ואחותה של מיכל סלה, בכניסה לבית המשפט, היום // צילום: אורן בן חקון

עוד לפני שמסרה את עדותה בבית המשפט, בן עמי פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו תקפה את רשויות החוק, שלטענתה לא מסרו למשפחתה מידע על שאירע. "מה מיכל כתבה במחברתה באותו ערב אחרון בחייה, אותו בילינו ביחד? מה עבר על בתה התינוקת במשך 17 השעות שלקחו לו (למלול, י.א.) לצאת לשכנים? מה בדיוק הוא עשה למיכל? היכן הוא פגע בה בגופה? האם זה היה עם סכין מטבח גדולה? היכן נמצאה גופתה? מהם הממצאים הפתולוגיים, הרפואיים? מה נלקח מהזירה? האם נמצא מידע חשוב בניידים שלהם? מה היא כתבה ביומניה בשנות נישואיה? מי הגיעו לתת עדות במשטרה?".

לדבריה, היא ומשפחתה הושמו ב"אקווריום" כדי שהם לא יוכלו להיחשף לעדויות ולעדים בפרשה – זאת, לטענתה, בניגוד למלול, שקיבל גישה לכל הראיות והעדויות בתיק, כולל לזו שלה ושל בנות זוגו לשעבר. "הוא נחשף גם ליומניה האישיים של מיכל, לדו"ח הפתולוגי, לממצאי מז"פ ועוד. הוא מקבל הכל, כדי שיוכל לבנות את גרסתו בצורה המטיבה ביותר עבורו", כתבה.

"רק אחרי שאעלה להעיר, אוכל להתחיל לקבל תשובות. האם אני בטוחה שאני רוצה לקבל אותן? כן, אני רוצה לדעת הכל. הכל. מיכל אהובתי, יהי זכרך מהפכה. מתגעגעת אלייך כל כך".

השתתף בהכנת הידיעה: יורי ילון

"ידעתי שהיו ביניהם מריבות". מיכל סלה (מימין) ואחותה, לילי בן עמי // צילום: מתוך הפייסבוק של לילי בן עמי
"ידעתי שהיו ביניהם מריבות". מיכל סלה (מימין) ואחותה, לילי בן עמי // צילום: מתוך הפייסבוק של לילי בן עמי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר