אגדת הטניס בוריס בקר בצרות

הגרמני בן ה-52 הכריז ב-2017 על פשיטת רגל • אתמול החל משפטו, לאחר שהתגלה כי הסתיר פרסים יקרי ערך בהם זכה בווימבלדון ובאוסטרליה הפתוחה

בקר מחוץ לבית המשפט בלונדון. ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח? // צילום: אי.פי // בקר מחוץ לבית המשפט בלונדון. ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח?

ב-1985, כשהוא רק בן 17, הפך בוריס בקר לטניסאי הצעיר ביותר בהיסטוריה לזכות בטורניר הגרנד סלאם היוקרתי ווימבלדון. הוא יזכה בתואר שוב בעונה לאחר מכן וימשיך לקריירה שהפכה אותו לאגדת טניס.

עם זאת, ימי התהילה כבר מאחוריו, ולמרות שהינו חלק בלתי נפרד מעולם הטניס, בדרכים שונות, מתברר שמחוץ למגרש הוא בצרות גדולות.

בקר התייצב אתמול באחד מבתי המשפט בלונדון, כשהוא מואשם בלא פחות מ-28 סעיפים של הפרת החלטת בית המשפט, זאת לאחר שהכריז על פשיטת רגל ב-2017.

טניסאי העבר, כך דווח, אמור היה לאחר ההכרזה על פשיטת רגל, למסור כל פרט בעל ערך שבבעלותו, כולל פרסים שונים שזכה במהלך הקריירה המצליחה שלו - אך לא עשה זאת.

אמנם נראה היה ששיתף פעולה תחילה, אבל לאחרונה התגלה כי שמר לעצמו את הפרסים שזכה בהם באותו יום היסטורי בווימבלדון לפני 35 שנה, כמו גם בפרס על הזכיה באליפות אוסטרליה הפתוחה. זאת לצד פרסים נוספים.

בקר, שחי בלונדון, טען בפני בית המשפט שהוא חף מפשע והתאריך למשפט נקבע מחדש לספטמבר 2021. במידה ויורשע, עלול כוכב העבר למצוא עצמו מאחורי סורג ובריח.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר