"ירינו לעצמנו ברגל, הם היכו אותנו בפנים"

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ה-85:82 לבאיירן מינכן • בראיינט: "אין תירוצים, אין סיבה שלא נהיה אגרסיביים" • ווילבקין: "אנחנו לא משחקים ביחד" • הקבוצה תמריא היום לאתונה

צילום: אלן שיבר // שמעון מזרחי מתקשה לצפות. הפסד לא מתוכנן בהיכל

אכזבה גדולה במכבי תל אביב לאחר ההפסד אמש 85:82 לבאיירן מינכן בהיכל מנורה מבטחים.

בקבוצה מודאגים מהיכולת ובעיקר מהאנרגיות הנמוכות שהפגינו השחקנים במחצית הראשונה מול הקבוצה הגרמנית הקשוחה. "לא ידענו מה לעשות", אמרו במועדון, "היינו לא טובים התקפית והגנתית. גם אם היינו מנצחים זה היה 'לגנוב' את המשחק. חייבים להתחיל לשחק טוב יותר".

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק שעדיין חסרים לשחקניו עוד כמה שבועות של אימונים ומשחקים כדי להיכנס לכושר אופטימאלי, אבל גם הוא יודע שההפסד אתמול לא היה צפוי וכדי לחפות עליו צריך לנצח משחק חוץ מול קבוצה חזקה, אולי כבר מחר מול האקסית אולימפיאקוס שנמצאת בכושר טוב.

אלייז'ה בריאנט לעומת זאת לא משתמש בתירוצים של הכנה קצרה: "אין שום תירוצים. זה העבודה שלנו, אנחנו יכולים להפיל את זה על ההכנה הקצרה, על המגפה, אבל האמת היא שאנחנו צריכים להיות מוכנים לעלות על המגרש ולשחק את המשחק".

שחקני מכבי ת"א. קאמבק שלא הספיק ברבע המכריע // צילום: אלן שיבר
שחקני מכבי ת"א. קאמבק שלא הספיק ברבע המכריע // צילום: אלן שיבר

"אין סיבה שאנחנו לא מספיק אגרסיביים. אנחנו צריכים להיות מוכנים יותר, באיירן הכו אותנו בפנים, בזמן שאנחנו צריכים להיות אלה שמכים את הקבוצות בפנים. צריך ללמוד ממה שקרה פה ולהמשיך הלאה".

סקוטי ווילבקין שהתעלה במחצית השנייה וכמעט ביצע קאמבק אדיר נשמע מתוסכל גם הוא: "במחצית הראשונה הם שיחקו חזק יותר מאיתנו. איבדנו הרבה כדורים לא מחויבים, ירינו לעצמנו ברגל. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני ומנסים להבין את תוכנית המשחק. הייתה לנו הכנה קצרה לעונה, זה עושה את זה קשה יותר, אבל צריכים למצוא את הקצב. כקבוצה אנחנו לא עושים עבודה טובה מספיק כדי לשחק ביחד, ואנחנו צריכים ללמוד לעשות את זה".

הקרואטים של מכבי על הספסל. רק כמעט // צילום: אלן שיבר
הקרואטים של מכבי על הספסל. רק כמעט // צילום: אלן שיבר

כבר היום בשעות הצהריים הצהובים ימריאו לאתונה שם יפגשו מחר (שישי, 21:00) את אולימפיאקוס שניצחה את שני משחקיה האחרונים מול פנאתינייקוס ומילאנו.

לקראת סוף השבוע הבא עומרי כספי וג'ון דיברתולומיאו אמורים לשוב לאימונים קבוצתיים, כשקצת לאחר מכן גם יובל זוסמן אמור להצטרף. בקבוצה מאמינים שכל השלושה יעמדו לרשות הצוות המקצועי במהלך חודש נובמבר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר