תחת מתקפה: אורי פפר ערום באינסטגרם

אורי פפר תחת מתקפה • השחקן העלה תמונה שלו ושל בנו בעירום בחופשה משפחתית ולא כולם אהבו את זה • "ילד לא צריך לראות את אבא שלו ככה, מזעזע"

מתוך האינסטגרם של אורי פפר // אורי פפר ובנו ביוון

בזמן שרובנו מטפסים על הקירות ומשוועים לכל טיפת ירוק ומשב אוויר צח, אורי פפר, כמו ישראלים רבים אחרים, מבלה בחופשה משפחתית ביוון, יחד עם אשתו יעל גולדמן וילדיהם עמנואל, תהילה ואיתן.

ביום שישי האחרון, פפר (45) העלה תמונה שלו בקניון אורליאס באולימפוס, יוון, כשבתמונה הוא נראה מצולם בעירום מאחור, בישבן חשוף לחלוטין, כשהוא מחזיק את בנו הקטן איתן, שאף הוא היה עירום.

    
View this post on Instagram            

A post shared by oripfeffer (@oripfeffer) on Oct 5, 2020 at 9:13am PDT

לכאורה, תמונה משפחתית מתוקה עם קריצה חצופה, אלא שלא מעט גולשים שנתקלו בתמונה באינסטגרם של פפר פחות התחברו אליה ואף יצאו נגדה.

"מזעזע, פשוט זוועה. ילד לא צריך לראות את אבא שלו עירום. פשוט מזעזע", זעמה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "להעלות לאינסטגרם את התחת שלו ושל הבן שלו זה מוגזם".

    
View this post on Instagram            

A post shared by oripfeffer (@oripfeffer) on Sep 28, 2020 at 12:01pm PDT

אחרים הוסיפו: "דביל: ו"להקיא", ו"ילד צריך לראות לאבא שלו את הז*ן? באיזה עולם אנחנו חיים".

"שחקן גרוע שמחפש תשומת לב. מגעיל שזה מה שאתה מצלם. הכי לא סקסי. זה בן אדם שכ"כ מלא בעצמו".

    
View this post on Instagram            

A post shared by oripfeffer (@oripfeffer) on Jul 28, 2020 at 6:54am PDT

במקביל למתקפה נגד השחקן, היו גם גולשים שראו בתמונה רגע משפחתי מקסים ולגיטימי לחלוטין, וטענו שהמתקפה על פפר מוגזמת וצבועה.

"האדם נולד עירום. איפה קראת שאסור לילד לראות עירום. זה הדבר הכי נורמלי בעולם. מה זו הקביעה הפרימיטיבית הזו", זעמה גולשת. "אנשים, תירגעו זה האבא של הילד. מה אתם עושים יותר מדי רעש. אז ראיתם טוסיק. מה זה כל כך מפריע לכם. איזו צביעות באנשים".

"מה אתם מתרגשים. רואים תחת של בחורה זה סבבה אבל של גבר אסון?", "ראינו את התחת שלו עוד ב'להיות איתה'. יאללה, שחררו ממנו".

    
View this post on Instagram            

A post shared by oripfeffer (@oripfeffer) on Jun 17, 2020 at 12:51pm PDT

אנחנו לא נכריח את מי שלא רוצה לבהות בישבן של אורי פפר, על אף כל המחמאות שקיבל. מי שרוצה להתרשם מהתמונה מוזמן להיכנס לעמוד האינסטגרם של השחקן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר