איקאה: אתר המשלוחים חזר לפעילות

איקאה ישראל שוב מאפשרת לבצע הזמנות אינטרנטיות דרך אתר חברת המשלוחים שלה "שפע אונליין" • ניתן להזמין הובלה של רהיטים בלבד

איקאה באר שבע // צילום: דודו גרינשפן // איקאה באר שבע

לאחר חצי שנה ששירות המשלוחים של איקאה לא היה פעיל בעקבות הסגר ומשבר הקורונה, באיקאה ישראל מסרו היום (רביעי) כי ניתן לבצע הזמנות אונליין דרך אתר חברת המשלוחים שלה, "שפע אונליין".

כעת האתר חזר לפעילות, אך חלקית: לא ניתן להזמין בו את כלל המוצרים של המותג הפופולרי, אלא מדובר בהובלה של מוצרי ריהוט בלבד.

באתר שפע אונליין נכתב "לקוחות יקרים, בעקבות הסגר לא נגבה עמלת איסוף. לתשומת ליבכם, ניתן לבצע רכישות אונליין של מוצרי ריהוט בלבד, ללא מחלקות אביזרים ונוי. בסיום איסוף המוצרים, ישלח אליכם מסרון עם מועד ההובלה או הרכבה שתואם עבורכם". 

לפי האתר, עלות ההובלה היא מינימום 250 שקל ו-5% מערך ההזמנה. עלות הרכבה: 12% מעלות המוצרים המורכבים ומינימום 250 שקל. באתר החליטו לא לגבות בעקבות הסגר דמי שירות, הכוללים לפי החברה את "עלות איסוף המוצרים ואריזתם במידת הצורך מחנות איקאה ב"ש על-ידי עובדי האתר. עלות זאת עומדת על 7% מערך הקנייה ולכל הפחות 90 שקל להזמנה".

יש לציין כי העלאת מוצרים לקומה הגבוהה מקומה רביעית או לכל קומה, כשלמובילים אין גישה נוחה דרך חדר המדרגות או המעלית, הינה באחריות הלקוח ועל חשבונו. באתר נכתב "איסוף המוצרים מתבצע בהתאם למלאי של סניף איקאה באר שבע בלבד. אין באפשרותנו להשלים מלאי מסניפים אחרים". 

לגבי זמן האספקה נכתב "התחייבותנו לסיום תהליך האיסוף מרגע קבלת הזמנה באתר הינה 10 ימי עסקים. לאחר איסוף המוצרים הצוות שלנו יצור קשר עמכם לתיאום האספקה. לתשומת לבכם: הובלת המוצרים לביתכם תבוצע יום לאחר סיום איסוף ההזמנה, אין באפשרותנו לדחות אספקה או לאחסון הזמנות שנאספו. אספקה לאזורים מרוחקים כמו רמת הגולן, בקעת הירדן, הערבה ואילת עד 14 ימי עסקים. המונח "ימי עסקים" מתייחס לימים ראשון עד חמישי שאינם ערבי חג, חגים או חול המועד".

איקאה אמנם הייתה בין הרשתות הראשונות שהורשו לפתוח מחדש את החנויות בתום הסגר הראשון, מה שעורר זעם וביקורת ציבורית. עם זאת, שירות האונליין לא חודש מאז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר