אסיף אלקיים ומעיין אדם שוב נפרדו

הזוג, שחזר להיות יחד באפריל, החליט לסיים את הקשר פעם נוספת • אדם הגיבה: "אני בסדר, נחושה להגשים את החלום להיות אמא, לא להיות עצובים"

פרידה כואבת. מעיין אדם ואסיף אלקיים // צילום: אריק סולטן ואורן בן חקון // פרידה כואבת. מעיין אדם ואסיף אלקיים

האם אחת ממערכות היחסים המתוקשרות והמרתקות ביותר של השנים האחרונות הגיעה לסיומה, והפעם סופית? אשת התקשורת והסופר החליטו היום (שלישי) להפריד כוחות פעם נוספת, לאחר שרק לפני מספר חודשים הכריזו על קאמבק קבל עם ואינסטגרם, זמן קצר לאחר שאלקיים יצא מבית "האח הגדול" בעונה האחרונה בה השתתף". כעת, כאמור, השניים החליטו שזה לא זה ונפרדו.

בתגובה לפניית "ישראל היום" – אלקיים אישר את דבר הפרידה. ואילו אדם כתבה לעוקביה בסטורי מיוחד שהעלתה: "היי כולם, לא להיות עצובים! אני בסדר, שלמה, נחושה להגשים את החלום שלי להיות אמא ויפה שעה אחת קודם".

כזכור, השניים הכריזו על החזרה המדוברת שלהם לפני חצי שנה, באפריל האחרון, באמצעות תמונה רומנטית זהה ומשותפת שהעלו במקביל לעמודי האינסטגרם שלהם. את הפוסט של אלקיים ליווה אז שיר רומנטי: "אַחֲרֵי שָׁנִים שַׁבְתִּי מֵהַמַּעֲמַקִּים, מְקַוֶּה שֶׁהַפַּעַם לֹא לִזְמַן קָצָר. וְאוּלַי הִגִּיעָה הָעֵת לְקַפֵּל אֶת הַמַּפָּה כִּי אֲנִי יוֹצֵא מְּנַצֵּחַ וּבְיָדִי אוֹחֵז אוֹצָר". אדם מצדה כתבה אז: "אוצר שלי, אהבת חיי. מקווה שלנצח".

עוד בנושא:

מעיין אדם על היחס לאסיף: "אכזריות"

בגלל מעיין: אסיף פרץ בבכי בבית "האח הגדול"

אסיף: "לקחתי את המיליון? אני מתחתן עם מעיין"

השניים היו זוג במשך כשנה וחצי, אך נפרדו - גם כן קבל עם ואינסטגרם, על רקע חילוקי דעות הנוגעים למקום בו הם נמצאים בחייהם. בפוסט בו פרסמה את דבר הפרידה שלהם לפני כחצי שנה, כתבה אדם: "כשרק הכרנו, אמרתי לו ש'אנחנו נוסעים לתוך קיר"' והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי - הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום ביננו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו 'אבא' בתוך שנה וחצי - שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש". האם הפרידה הפעם סופית או שאנחנו צפויים לקאמבק נוסף? נמשיך לעקוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר