איימה על שוטר: "אל תתעסק איתי"

תקרית חריגה במחסומי המשטרה בצפון • שוטר שעיכב נהגת שסירבה להזדהות חטף גידופים קשים • "אתה לא יודע מאיזה משפחה אני, נתבע אתכם" • צפו בתקרית

סירבה להזדהות וקיללה את השוטרים // צילום: דוברות המשטרה // סירבה להזדהות וקיללה את השוטרים

תקרית חריגה במחסומים לאכיפת הסגר: שוטרים עיכבו במחסום ביציאה מהכפר ג'דיידה מכר תושבת עכו שהפרה את הסגר, ואיימה על שוטרים. "אני אתבע אותך, אתה לא יודע מאיזה משפחה אני מגיעה".

עוכבה במחסום ואיימה על השוטרים // צילום: דוברות המשטרה

במסגרת המאמץ למלחמה בנגיף הקורונה, פרסה המשטרה בימים האחרונים מחסומים בצירים ראשיים באזור הכפרים בגליל המערבי, כדי לאכוף את הנחיות משרד הבריאות. בסוף השבוע בדקו השוטרים באחד המחסומים תושבת עכו שהגיעה למקום ברכבה עם שני ילדיה הקטנים, וטענה כי נסעה לצורך רפואי לאחד מילדיה, אולם סירבה להזדהות בפני השוטרים, וגידפה אותם.

שוטר: "תכבי מנוע בבקשה".

נהגת: "אני לא מכבה כלום, אתה לא אומר לי מה לעשות".

שוטר: "את מעוכבת על אי-הזדהות, חבל, את עם שני ילדים קטנים באוטו ואני לא רוצה לעכב אותך. אני רוצה שתתני לי תעודה מזהה".

נהגת: "תתעסק בעניינים אחרים, אין לי זמן אלייך. אתה תראה מה נעשה לך, אתה לא יודע מאיזה משפחה אני. אל תתעסק איתי".

שוטר: "הכל מצולם, את לא רוצה להגיע למעצר".

נהגת: "תצלם, תעשה איתי סלפי. אין לי תעודת זהות, תעצור אותי. אתה לא מכיר את בעלי? הוא ישים את כל המשכורת שלו עלייך, אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק".

שוטר: "יש לך הזדמנות אחרונה בגלל הילדים, זאת מדינת חוק".

נהגת: "אחו****** זוז מפה, אני זזה מתי שאני רוצה, אנחנו נתבע אתכם".

"דוחים את הניסיון המכוער להכפיש שוטרים בעבודתם"

אחרי שהובהר לנהגת כי סירוב להזדהות עלול להוביל למעצרה, ובפרט שהיא עם ילדיה הקטנים, היא הסכימה להזדהות בפני השוטרים, והם הסתפקו ברישום קנס בלבד של 500 שקלים על הפרת הסגר, ודרישה לשוב לביתה בהתאם להנחיות.

מהמשטרה נמסר: "אנו דוחים בתוקף את הניסיון המכוער להכפיש את עבודת השוטרים, הניצבים בחזית המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה למען בריאות הציבור כולו, תוך העלאה חלקית ומעוותת לרשת של קטעי צילום שאינם משקפים את התנהלותה המקצועית והסבלנית של השוטרים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר