הקניון שמציע משלוחים חינם מחנויות

מתבאסים שהחנויות האהובות עליכם לא מציעות שירות אונליין? קבוצת קניוני עופר מציעה משלוחים מהחנויות שלה ברחבי הארץ

צילום: יהושע יוסף // קניון פתח תקווה

קבוצת קניוני עופר מציעה משלוחים חינם מחנויות הקניונים בקנייה מעל 50 שקלים. 

נוסף על כך, המשלוחים יגיעו בתוך 24 שעות. השירות מוצע באמצעות אפליקצית MY OFER ובאתר החברה. השירות יחל מהיום, אך לא פורסם אילו מהרשתות לוקחות חלק במהלך. השירות שמציעה קבוצת הקניונים אינו כולל הסדר תשלום - שיתבצע מול כל חנות בנפרד. בכך הקניון ישמש כמרכז לוגיסטי של החנויות ויאפשר לתושבי העיר שבה נמצא הקניון להמשיך לבצע את קניותיהם בימי הסגר. 

משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, אמר ל"ישראל היום", כי "אנחנו מנסים להמשיך להניע את גלגלי המשק בסגר על אף הגזירות שהמדינה מטילה והסגרים שנועדו לעצור את התפשטות המגיפה. אסור לעצור את הכלכלה. היציאה מהסגר הראשון היתה קשה".

לדבריו, אחרי הקנייה בחנות הקניון, שירות הליקוט והמשלוחים יינתן על ידי עובדי קניוני עופר ויאפשר המשך העסקת עובדים והימנעות מחל"ת, לעובדי הקניון ולעובדי הקמעונאים.

רוזנבלום מבהיר כי רשימת החנויות המשתתפות טרם גובשה. "התחלתי עם המותגים הקטנים כעת ועברתי למותגים הגדולים יותר. פניתי למשל להראל ויזל; אבי שומר, הבעלים של צומת ספרים, אמר שזה יעזור להם מאוד לבצע את השליחויות לבתים".

שאלנו את רוזנבלום אם קניוני עופר למעשה יורים את יריית הפתיחה עם כניסתם לשוק המכירות ברשת: "לא, ממש לא. אני לא מתכוון להיכנס לאונליין. אני לא רואה את מליסרון כחנות דיגיטלית. מליסרון מנהלת קניונים והיא תעזור לשוכרים להעלות את הפדיונות בכל דרך אפשרית. אני לא הולך להתחרות בשוכרים שלי בפתיחת חנות אונליין".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר