ברון הסמים פבלו אסקובר // צילום ארכיון: איי.פי // ברון הסמים פבלו אסקובר

"מצאתי 18 מיליון דולרים מוחבאים בקיר"

מאז מותו של פבלו אסקובר נפוצו שמועות על ממון רב שהסתיר • עתה טוען אחיינו כי מצא סכום עצום בתוך קיר באחד מהבתים של "מלך הקוקאין" • כל הפרטים

האחיין של ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר טוען כי מצא 18 מיליון דולרים מוחבאים בתוך שקית ניילון אשר הוסתרה בקיר באחד מבתיו של דודו, כך דווח היום (חמישי) בבריטניה. ניקולס אסקובר אמר כי חלום הנחה אותו לחפש את הכסף באחד מהדירות שהיו בבעלותו של דודו בעיר מדלין.

בראיון לתקשורת המקומית אמר כי זו לא הייתה הפעם הראשונה בה מצא כסף במקומות יוצאי דופן בהם נהג דודו להסתיר את הונו מהשלטונות. בעבר מצא גם עט זהב, טלפונים לווייניים, מכונת כתיבה, מצלמה וסרטי צילום. בחמש השנים האחרונות התגורר ניקולס בדירה שעדיין רשומה על שמו של דודו.

לדבריו: "כל פעם שישבתי בחדר האוכל בדירה והסתכלתי לכיוון החניון, ראיתי אדם נכנס למקום ונעלם. הריח בתוך הקיר היה נורא, גרוע פי 100 ממשהו שמת". בנוסף לכסף נמצאו גם פתקים רבים שהוטמנו במקום אך התכלו עם חלוף השנים.

מי שהוגדר בתור "מלך הקוקאין" נהרג בשנת 1993 במהלך קרב יריות עם המשטרה, נחשב לאחד מעשרת עשירי העולם בשיא פעילותו ולפי הדיווחים הסתיר מילונים בנכסיו הרבים ברחבי קולומביה. עד למותו צבר שווי של 30 מיליארד דולרים, המוערכים כ-59 מיליארד דולרים היום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו