צילום: ויקה שוב // אסקובר הבן במסיבת העיתונאים היום

הבן של אסקובר בישראל: "מודאג שאבי הפך לאגדה"

בנו של ברון הסמים הקולומביאני הגיע לישראל • "ייתכן שאבי לימד אותנו כיצד לא לחיות", אמר במסיבת עיתונאים לקראת אירוע שבו תראיין אותו אילנה דיין

"צעירים רבים חושבים שסגנון החיים של אבי הוא מעניין, ומנסים לחקות אותו. אני מודאג מכך שהוא הפך לאגדה" - כך אמר היום (רביעי) סבסטיאן מרוקין, בנו הבכור של ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר, במסיבת עיתונאים לאחר נחיתתו בארץ. מרוקין, ששינה את שמו מחואן פבלו אסקובר, יופיע במוצאי שבת בהיכל התרבות בתל אביב, שם תראיין אותו העיתונאית אילנה דיין.

צפו במסיבת העיתונאים עם בנו של פבלו אסקובר

משה בן שמחון

"אני חושב שייתכן שאבי לימד אותנו כיצד לא לחיות", אמר אסקובר במסיבת העיתונאים, "הוא הרג הרבה אנשים וגרם לנזקים, ואני מרגיש שבעקבות זאת מוטלת עליי אחריות מוסרית - לבקש סליחה מקורבנותיו".

אסקובר האב, שנהרג ב-1993 על ידי כוחות הביטחון הקולומבאיניים, בתום מרדף ממושך, עלה בחזרה לתודעה בשנים האחרונות בזכות סדרת הטלוויזיה "נרקוס" בנטפליקס. הוא נחשב לאחד מסוחרי הסמים האכזריים בהיסטוריה, ולמי שהביא לכאוס ולאלימות משתוללת.

באירוע במוצאי שבת צפוי אסקובר הבן לחשוף קטעים ארכיונים נדירים של המשפחה, בהם סרטי וידאו שבהם רואים את הצד הרך של אסקובר האב. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו