נבו, די! כוכב הרשת יצא מהארון

המנחה בן ה-21 חשף כי הוא נמשך לבנים: "בעולם של כל-כך הרבה פייק, הפעם אני בוחר להיות אמיתי" • מלך זילברשלג פרגן: "אתה ילד קסם וחבר מושלם"

בתקופה שבה המדינה נמצאת בסגר (או לפחות אמורה להיות), יש מי שהחליט דווקא לשחרר את אשר על לבו ולחשוף את האמת שלו.

כוכב הרשת נבו עמרני בן ה-21 פרסם היום (שני) סרטון קצר ובו יצא מהארון. "פאק נבו די", הוא פתח את הסרטון בדמות האלטר-אגו הקומית המזוהה איתו, ולאחר מכן הגיח למסך בתור הוא עצמו ואמר: "האמת? היא צודקת, החלטתי שדי. אתם מכירים את זה שנוח לכם? שאתם מסתכלים רק על עצמכם? אז החלטתי שדי. החלטתי שאני לא יכול לתת לפחד לעצור אותי יותר. שאני לא יכול להישאר במקום שנוח לי, בעוד שיש אנשים שנלחמים על הקיום שלהם בכדור הזה. ולמה? רק כי הם אחרים. אז בואו נעשה את זה רגע מההתחלה - אני נבו ואני אוהב בנים. הומו, גיי, משחק בקבוצה השנייה...".

    
View this post on Instagram            

A post shared by(@nevo.amrani) on Sep 22, 2020 at 5:59am PDT

עמרני פרץ ברשתות החברתיות לפני כשנתיים, הודות לסדרת סרטוני רשת של חיקויים של בנות והאופן שבו הן מתנהלות ברשתות החברתיות ובעולם העכשווי. קאצ' פרייז שהפך להיות מזוהה אותו במיוחד הוא "פאק נבו די". בעקבות ההצלחה, עמרני הגיע מספר פעמים גם לטלוויזיה, כשהנחה תוכנית שליוותה את "נינג'ה ישראל ילדים" בערוץ הילדים.

"את הדבר הזה שקורה עכשיו הרצתי בראש מגיל 12", המשיך וסיפר, "שנים חשבתי שאני מקולקל, שיש בי בעיה, שעם הזמן זה יעבור, אבל הזמן עבר ואיתו ההבנה שזה כאן כדי להישאר. בשנים האחרונות הגעתי למאות אלפי לבבות של אנשים דרך רשת האינסטגרם והטיק טוק והפעם אני מקווה שתבחרו בי שוב, כי נטייה מינית כמו שאני רואה אותה היא כמו המידה שלכם בנעליים - עוד פרט קטן שלא ישנה לרוב האנשים את דעתם עליכם".

עמרני הודה שהופתע והתרגש לגלות את כמות האהבה שקיבל ממשפחתו, חבריו וסביבתו הקרובה: "זה לא פגע בכמות האהבה אליי - ההפך, רק העצים. בעולם שיש בו כל-כך הרבה פייק, פילטרים והסתרות, הפעם אני בוחר להיות אמיתי. ככה, כמו שאני".

    
View this post on Instagram            

A post shared by(@nevo.amrani) on Nov 25, 2019 at 9:33am PST

"החלטתי להפסיק להיות אנוכי ולספר את הסיפור שלי בקול רם כדי להיות קול במאבק חשוב של אנשים כמוני, כדי שיהיה להם מקום בכדור הזה, כי בתכל'ס אם זה היה תלוי בי, זה היה קורה מזמן, אבל יש סביבי משפחה אוהבת שברגע שאני אצא מהארון - הם אלה שייכנסו אליו. כן, גם בשנת 2020 להיות הומו זאת קללה. בחייאת, אני נראה לכם כמו קללה?".

את הסרטון הוא סיים באיחול לשנה החדשה: "אני מאחל לכל אחד ואחת מכם להרגיש לפחות פעם את תחושת השחרור של לצעוד בעור שלכם, לא לפחד ללכת יד ביד עם בן או בת הזוג שלכם, לא להצטלם עם ידידה כדי שלא יחשדו ולא לקבל כאב בטן כל פעם שמישהו שולח לך הודעה לאינבוקס של 'אני יודע שאתה הומו', כי זה נכון, ועכשיו אני כבר לא מסתתר".

הסרטון זכה בזמן קצר לתגובות רבות מצד חבריו של עמרני, בהם אגם בוחבוט, עדי ביטי, טום באום ועוד רבים אחרים שהתרגשו מהצעד שלו, והגדיל לעשות מלך זילברשלג שכתב: "אתה ילד קסם וחבר מושלם שאני מאחל לכל מי שאני אוהב. אני אוהב אותך".

    
View this post on Instagram            

A post shared by(@nevo.amrani) on Mar 3, 2020 at 9:33am PST


View this post on Instagram

A post shared by(@nevo.amrani) on Feb 18, 2020 at 4:31am PST

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר