יוטיובר נאשם בעבירות מין בקטינים

כתב האישום מייחס לעדן גלנט עשרות רבות של עבירות בגין מעשים מגונים והטרדות מיניות באמצעות האינטרנט, ב-19 קטינים

גלנט // צילום: מתוך הפייסבוק // גלנט

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד היוטיובר עדן גלנט בן ה-23, תושב מושב אליאב, המייחס לו ביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינים באמצעות האינטרנט. בנוסף, מייחס כתב האישום לנאשם גם ביצוע שתי עבירות של ניסיון לבצע מעשה סדום כלפי קטין, אותן ביצע שעה שנפגש עם הקטין. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

התיק הרגיש נחקר ע"י צוות חקירה מיוחד בתחנת קריית גת, והיום כאמור הגישה הפרקליטות את כתב האישום. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ירון סעדון, בשנים האחרונות שהה הנאשם בארה"ב, לאחרונה חזר לישראל והוא מוכר בציבור ובעיקר בקרב קטינים, כאושיית רשת, מפעיל ערוץ גיימינג ביוטיוב כשהוא מכנה את עצמו ESSVER.

כתב האישום מייחס לעדן גלנט עשרות רבות של עבירות בגין מעשים מגונים והטרדות מיניות באמצעות האינטרנט, ב-19 קטינים, תוך שימוש בתוכנות וביישומים שונים במרשתת, ביניהם יישומי SnapChat, Discord, ו-Kik.

כפי שעולה מכתב האישום, מעשי הנאשם כללו הצעות מילוליות לפעילות מינית של הקטינים יחד עימו או בפניו, וכן בקשותיו לשלוח לו תצלומים וסרטונים אינטימיים ומיניים של הקטינים. חלק מהקטינים נעתרו לבקשות הנאשם ושלחו אליו תמונות וסרטונים אינטימיים ומיניים של עצמם, לרבות בשיחות וידאו עימו.

בחלק מהאישומים, נלוו לעבירות המין גם עבירות של סחיטה באיומים, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט שביצע הנאשם כלפי אותם קטינים. כאמור, כתב האישום מייחס לנאשם גם ביצוע שתי עבירות של נסיון למעשה סדום כלפי קטין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר