צילום: יח"צ חו"ל, עירד נצר, קית' גלסמן // קרסטס, שוורצקופף, סקארה, לוריאל

מהפך מבריק: בדקנו ערכות לטיפוח השיער

לקראת ראש השנה החלטנו לעסוק גם בראש עצמו, ובדקנו ערכות שמבטיחות שיער רך, בריא ומלא לחות • התוצאות לפניכם

לא הרבה מאיתנו יכולים להעיד שהם מרוצים מאיכותו ונראותו של השיער שלהם, ולא מעבירים אותו תהליכים כימיים או משתמשים במחליקים כדי לשפר את מראהו. השמש הישראלית, הלחות והמים הקשים בארץ לא עוזרים למראה של היבש של השיער, וההחלקות והחום רק גורמים לו להיראות יותר חסר חיים ופגום. 

לכולנו יכול להיות שיער כזה - עם הרבה פוטושופ ופילטרים // צילום: Getty Images
לכולנו יכול להיות שיער כזה - עם הרבה פוטושופ ופילטרים // צילום: Getty Images

אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להציל אוסף של תאים מתים? לא הרבה, אבל עדיין יש כמה דברים שיכולים לשפר את נראות השיער. נכון שלהשיב לחיים שיער מפוצל ופגום אי אפשר, ולמרות שכל תכשיר מבטיח לשקם קצוות מפוצלים - אפילו החלקת שיקום שיער רק מצפה אותו בחומר מבריק שיורד לאחר תקופה ולא משנה את הרכבו האמיתי. אבל יש מוצרים ותכשירי שיער שמסוגלים לשוות לו מראה בריא ורך יותר, אפילו אם מדובר רק עד החפיפה הבאה, ואנחנו בדקנו ערכות טיפוח שיער שמבטיחות להביא לתוצאות הטובות ביותר עבורו.

סקארה קרטין // צילום: קית' גלסמן
סקארה קרטין // צילום: קית' גלסמן

סקארה קרטין

על המוצר: הסדרה מונה ארבעה מוצרים לטיפוח השיער, מיועדת לכל סוגי השיער וטובה במיוחד לשיער שעבר החלקה. היא מבוססת על קרטין שנמצא באחוזים גבוהים בכל המוצרים ולו פעולה כפולה: גם בונה מחדש את פנים השערה וגם יוצר מעין ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השערה. המוצרים הינם ללא מלחים, מזינים את השיער תוך הענקת ברק וזוהר. מכילים קומפלקס של ויטמינים וסיליקונים השומרים על גמישות ורכות השיער. להשיג ברשת סקארה ובאתר האונליין.

מחיר: שמפו + מרכך: 500 מ"ל, 20 שקלים, מסכה: 250 מ"ל, 29.90 שקלים, סרום: 100 מ"ל, 29.9 שקלים.

שיער הנסיינית: גלי-מתולתל, לרוב בעייתי, יבש ולא מסתדר כמו שהייתי רוצה. 

לאחר התנסות: לכל המוצרים יש ריח מעולה, הכמות מכובדת ביותר (בשונה מהרבה מסכות למשל, שהן קטנות) ותחושה מאד נעימה על השיער. השיער הופך לרך מאוד למגע כבר בשלב השמפו (מה שבדרך כלל קורה לי רק עם מרכךמסכה). הרבה פעמים שמפו קצת מייבש את השיער, אבל כאן קרה בדיוק ההיפך, אפילו ברמה שלא צריך אחר כך מסכה. לא בטוח שיש צורך להשתמש במסכה ובמרכך באותה החפיפה כי שניהם מרככים את השיער, ולא ראיתי הרבה הבדל בין 2 המוצרים מבחינת האפקט. התחושה אחרי מקלחת מאוד נעימה. למי שאוהבת סרום זה אחלה מוצר - אני בדרך כלל פחות אוהבת להשתמש בסרום לשיער, כי הוא גם הופך אותו לשומני וגם "מחליק" אותו, וזה פחות נחמד עבור מתולתלות. השיער אחרי הייבוש היה קצת יותר רך מבדרך כלל ויותר לחותי מאשר בייבוש תלתלים רגיל.

סדרת המוצרים של ג'נרה
סדרת המוצרים של ג'נרה

סדרת המוצרים של ג'נרה

על המוצר: התכשירים של ג'נרה, מעצבת שיער שעוסקת שנים בהחלקות בלבד, מיוצרים ללא מלחים. המסכה נועדה במיוחד על מנת לספק לשיער את התוספים החיוניים שהוא זקוק להם לאחר שעבר החלקה, והיא מעניקה לו רכות, גמישות וברק.  היא מכילה גם רכיבים הסופחים לחות מהסביבה ובג'ל אלוורה, המעודד את צמיחת השיער, מונע יובש, רגישות ונפיחות בקרקפת, עוזר במניעת קשקשים ומונע היווצרות חשמל סטטי, והיא עשירה בוויטמינים ומינרלים. סרום הקולגן מכיל ריכוז גבוה של קולגן ומגן על השיער לאחר החלקה, פן או גיהוץ, שומר על מראה רך, מונע פריזיות ואינו שומני. לקנייה באתר של ג'נרה.

מחיר: שמפו: 80 שקלים ל-500 מ"ל, מסכה: 120 שקלים ל-500 מ"ל, סרום: 120 שקלים ל-250 מ"ל.

שיער הנסיינית: אחרי החלקה, פגום, צבוע ויבש.

לאחר התנסות: מוצר שמיועד ספציפית לשיער שעבר החלקה הוא כבר בונוס עצום. מהתחלה מרגישים בריח המעולה והמבושם, וסוף סוף נמצאה סדרה שבה כל המוצרים מריחים אותו דבר. המסכה מאוד עשירה ומרגישה איכותית, והשיער הופך חלק למגע כבר בשלב השמפו. אחרי החפיפה השיער מרגיש חלק ונעים, קל לסירוק וללא קשרים. אחרי ייבוש הוא רך וכיף לגעת בו - אין כמעט תחושת יובש או קצוות מחוספסים, ונשאר לו הריח המבושם שמלווה אותו אפילו שלושה ימים אחר כך. סרום הקולגן קליל ולא שומני, נמרח באחידות על השיער, מבריק אותו ממש ועוזר נגד פריזיות. לסיכום: נפלא עבור כאלה שעברו החלקה יפנית ורוצים לשמר אותה.

גליס // צילום: עדן רונן
גליס // צילום: עדן רונן

גליס - BIO-TECH RESTORE  

על המוצר: סדרת מוצרי טיפוח "ביו-טק ריסטור" משקמת את השיער ומכילה קומפלקס תאי גזע ממקור צמחי ומי ורדים. הסדרה מותאמת  במיוחד לצרכים של שיער פגום, מרדני וחלש. מחייה את השיער מחדש מהשורש ועד הקצוות. מוצרי הסדרה מכילים פורמולה מיוחדת בעלת ביצועים גבוהים, המכילה תאי-פיטו ממקור צמחי ומים מפריחת פרח הוורד. הפורמולה מלחחת את זקיקי השערה, מחזקת את סיב השערה עד 95% ומבטיחה שיער איכותי מהשורש לטווח הארוך, בשילוב המוצרים יחד. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מחיר: שמפו: 19.90 שקלים ל-525 מ"ל. מסכה: 39.90 שקלים ל-300 מ"ל. ספריי מרכך: 32.90 שקלים ל-200 מ"ל.

שיער הנסיינית: מתולתל שנוטה להתייבש במהירות.

לאחר התנסות: בגלל שהשיער שלי מתייבש מהר התלתלים פחות גמישים ונעימים למגע, ואז השיער גם פחות מסתדר. הייתי שמחה למוצר שישיב לו חיים. השמפו בריח של פריחה, כנראה ממי הוורדים שיש בתוך המוצר - מה שמשאיר ריח מדהים על השיער. המרקם קצת דליל אבל הוא נעים מאוד על השיער וכיף לחפוף איתו. למסכה יש מרקם מאוד עשיר, אולי מעט כבד מדי, אבל בסך הכל עושה את העבודה ויש תחושה נעימה כשמורחים אותה. למסכה יש שתי פונקציות - הראשונה היא באמת להשתמש בה כמו שהיא, והשנייה כמרכך, למרוח, לעסות ולשטוף ישר. המרכך ללא שטיפה מגיע בצורה של תרסיס. אחרי החפיפה עם השמפו והמסכה הייתה לי תחושה נעימה ורכה בשיער, אבל דווקא השימוש במרכך ללא שטיפה פתאום גרם לשיער להתקשות. אחרי ניסיון שני, כששמתי את המרכך ללא שטיפה על שיער יבש, הוא ייצר לי תלתלים יפים מאוד.

RVL // צילום: יח"צ חו"ל
RVL // צילום: יח"צ חו"ל

RVL מבית JEUNESSE GLOBAL

על המוצר: הסדרה עושה שימוש ב-11 סוגים שונים של מיצוי ופוליפפטידים שפועלים יחד בסינרגיה כדי לעזור לשיער להיראות במיטבו, וכוללת שלושה מוצרים – שמפו, מרכך וסרום לקרקפת, המעושרים ברכיב הבלעדי- HPT-6, טכנולוגיית פוליפפטיד מהפכנית היוצרת את הברק והגמישות המושלמים. בנוסף הסדרה מכילה רכיבים ותערובות של מיטב הטבע והמדע, כגון חילבה, שמן זרעי פשתן ושמן חוחובה. שלושת המוצרים בסדרה יוצרים נוסחה ייחודית לסיוע בהחייאת מראה השיער והקרקפת למראה שיער בריא ומלא. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה.

מחיר: שמפו: 140 שקלים ל-237 מ"ל, מרכך: 140 שקלים ל-118 מ"ל, סרום: 479 שקלים ל-10 מ"ל, מגיע עם מילוי נוסף.

שיער הנסיינית: מתולתל.

לאחר התנסות: הערכה מחולקת לשלושה: שמפו לשימוש במקלחת, סרום לשימוש לאחר המקלחת ומרכך לשימוש גם כן לאחר המקלחת. בעיניי החלוקה הזו מאפשרת נוחות ומנטרלת את הסרבול של ההמתנה הארוכה עם מסכה לשיער בזמן המקלחת. השמפו מגיע עם לחצן שנפתח ונסגר ועל כן בהסתכלות קדימה מאפשר נוחות בנסיעות וניידות ממקום למקום דבר שמהווה יתרון בעיניי. הסרום מגיע כמזרק ומאפשר הגעה לחלקים שונים בשיער, והמרכך פועל כתרסיס ומאפשר חלוקה שווה בין חלקים בשיער. ריח השמפו מצוין וקליל, אך לעומתו ריח הסרום בעיניי היה כבד ופחות נעים. ריח המרכך כמעט ולא הורגש, וחבל. התחושה שלאחר השימוש הייתה מעט קשיחה. משום שהמרכך יבש, הייתה הרגשת דביקות שנשארה לאורך היום, אך גם יצרה תחושה שמבנה השיער נשמר ולא מתנפח - מה שמעולה עבור מתולתלות. בעיניי הערכה עושה את העבודה. למי שרוצה מראה טבעי ובריא ולהשוויץ בשיער המקורי שלה, הערכה בהחלט תורמת לכך. לאחר השימוש הרגשתי שהתלתלים שלי יוצאים במלוא הדרם, והבונוס הוא שלא הרגשתי שיש לי צורך בקרם לעיצוב לאחר השימוש, גם בתנאי מזג אוויר של חום קיצוני.

קרסטס - דיספלין // צילום: יח"צ חו"ל
קרסטס - דיספלין // צילום: יח"צ חו"ל

קרסטס - סדרת דיספלין

על המוצר: המוצרים במארז מתאימים לשיער מרדני וחסר משמעת הנוטה לקרזול. המסכה מעניקה אפקט החלקה, והתחליב מגן מחום. מותאם לשיער קשה לשליטה, לא ממושמע וקשה לעיצוב. לאחר השימוש סיב השערה מצופה, מה שמשאיר אותו רך וגמיש במידיות, לתחושת קלילות וזרימה. כולל פעולת אנטי-קרזול חזקה והקלה בייבוש בפן. הרכב קרטין-מורפי: עזרי שינוי-ארגון + פולימר משנה-מרקם. התחליב להגנה מחום מרגיע נזקי שיער מידית, עוזר לשליטה בקרזול ומגן על השיער מלחות ומנזקי פן. מכיל סרמיד: 1.000, הריכוז הכי גבוהה של סרמידים. שמפו 250 מ"ל, מסכה 200 מ"ל, תחליב 150 מ"ל. מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד, ניתן להשיג גם באתר.

מחיר: 429 שקלים למארז.

שיער הנסיינית: נפוח, יבש, לאחר החלקה.

לאחר התנסות: המוצרים בעלי ריח נעים ועדין, מרגישים טוב על השיער, ובאופן מפתיע אפשר להגיד שהנפח של השיער, בעיקר של השורשים נטולי ההחלקה, ירד אחרי ייבוש - והוא נותר חלק, קליל ואוורירי. המוצרים עצמם קטנים יחסית למחיר היקר, אבל למי ששיער נפוח ופריזי מפריע מאוד זו בהחלט תשובה תשובה. הקרם עצמו נועד להגנה על שיער לפני עיצוב בחום, אבל הוא מעולה גם כקרם על שיער יבש, מוריד פריזיות, מחזיר רכות ולחות ומרגיש מצוין באופן כללי, ואפילו מראה השיער קצת פחות יבש.

אלונה שכטר // צילום: אורי גרון
אלונה שכטר // צילום: אורי גרון

אלונה שכטר

על המוצר: השמפו מבוסס צמחי מרפא שתורם רבות להפחתת הקשקשים ולחיזוק שורש השערה, ולכן מפחית את אובדן השיער עם השנים. הסרום מבוסס זרעי פשתן. תפקידו העיקרי הוא בשימור הוויטמינים והלחות הטבעית של השערה. הוא מוסיף לשערה יכולת גמישות ולכן מפחית נשירה ומונע מרדיקלים חופשיים להזיק. מעבר לכך תורם להימנעות מקצוות מפוצלים, מעניק ברק, משקם שיער פגום, תורם להגנה מפני נזקי השמש והופך את השיער לרך ונעים למגע. שמן ההזנה מזין את השיער מהשורש ומפחית את נשירת השיער באופן משמעותי. להשיג באתר של אלונה שכטר ובטלפון: 1800-210-210.

מחיר: כערכה - 279 שקלים (במקום 295 שקלים בבודדים). השמפו מכיל 400 מ"ל, הסרום 250 מ"ל ושמן ההזנה 250 מ"ל.

שיער הנסיינית: בריא בסך הכל, בקיץ נשרף קצת וסובל מיובש וקצוות מפוצלים.

לאחר התנסות: אריזת המוצרים מזכירה חבילת ממתקים מנצרת ומשמחת את הלב. לפי ההוראות אמורים לעסות את השיער במעט שמן לפני החפיפה, ואז לחפוף בשמפו. השמן עצמו כמעט חסר ריח. למרות החפיפה, השיער נשאר שמן לאחר שמתייבש ומקבל מראה "רטוב" מעט שלא לטעמי. השמפו מרגיש טוב על השיער, ריח נעים, פירותי ומתוק (אולי קצת מתוק מדי...). משאיר שיער רך ונעים, אבל לא משפיע על הקצוות השרופים - אולי דרוש מספר רב יותר של חפיפות. גם הסרום כמעט חסר ריח. המגע שלו נעים מאוד, מרגיש מעט שומני/סיליקוני אבל על השיער הוא נספג טוב (גם על רטוב וגם על יבש), נותן רכות נעימה ומשפר גם את מראה הקצוות. זה המוצר המוצלח בערכה לדעתי.

מרוקנאויל // צילום: ריצ'ארד פאיירס
מרוקנאויל // צילום: ריצ'ארד פאיירס

Moroccanoil - ערכת לחות

על המוצר: סדרת מוצרי הלחות מתאימה לשימוש בשיער רגיל עד יבש. כל המוצרים בסדרה מבוססים על פורמולה מועשרת בשמן ארגן ורכיבים איכותיים נוספים, המחדירים לחות לעומק השיער ומעניקים לו מרקם רך, נעים ומלא ברק, תוך שמירה על לחות טבעית ומאוזנת. חומרים מזינים הכוללים ויטמין E ואצות אדומות המחזקים את השיער ומעניקים לו גמישות. שומר על גוון שיער צבוע לאורך זמן. ללא סולפאט, פוספט ופאראבן. ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ. טלפון לבירורים: 03-9511086.

מחיר ערכה: שמפו מעניק לחות 250 מ"ל, מרכך מעניק לחות 250 מ"ל, שמן טיפולי 100 מ"ל, קרם ידיים 75 מ"ל: הטבה מיוחדת לחג - 350 במקום 440 שקלים.

שיער הנסיינית: למוחלק, יבש, פגום וצבוע.

לאחר התנסות: בהתחלה פיקפקתי בכל הסיפור הזה של ערכה ללא מסכה עם מרכך בלבד, כי לשיער הפגום שלי לא מספיק רק מרכך, אבל להפתעתי הוא עשה עבודה מעולה ולא הרגשתי שהייתי צריכה מסכה בנוסף. למוצרים יש ריח מאוד כבד של שמנים צמחיים, שנחלש מעט לאחר ייבוש. השיער מרגיש רך מאוד אחר כך. נראה שהערכה מתאימה למי שיש קצוות ממש יבשים שפתאום כאילו חוזרים לחיים, ולא מרגישים חלקלקים למרות הסרום השומני. הוספתי סיבוב נוסף של סרום יום לאחר החפיפה, והשיער הרגיש רך ובריא במיוחד, כאילו לא עבר טפולים כימיים - וזה בהחלט מפתיע לטובה. קרם הידיים הוא תוספת נחמדה ונעימה.

ארגניקר, גילטי // צילום: יח"צ
ארגניקר, גילטי // צילום: יח"צ

סדרת ARGANICARE

על המוצר: אתר הביוטי Guilty משיק את סדרת השיער של המותג "ARGANICARE", המבוססת על שמן הארגן, הזהב הנוזלי המספק זוהר והזנה לשיער ומגן על השיער מנזקי הקיץ, ללא מלחים. הסדרה כוללת: מסכת שיער, קרם שיער ושמפו שמן קיק, ומיוצרת על פי פורמולה ייחודית המכילה שמן קיק, ויטמין E ושמן ארגן אשר מפחיתים את שבירת השערה ונשירת השיער, ממריצים ומספקים זוהר והזנה לשיער. להשיג בבלעדיות באתר גילטי.

מחיר: שמפו שמן קיק: 70 שקלים ל-400 מ"ל, מסכת שיער: 90 שקלים ל-500 מ"ל, קרם שיער: 85 שקלים ל-150 מ"ל, סרום: 90 שקלים ל-100 מ"ל, מרכך: 70 שקלים ל-400 מ"ל.

שיער הנסיינית: גלי, יבש, צבוע.

לאחר התנסות: השמפו ומרכך השיער אווריריים, בעלי ריח נעים ועדין שמשום מה הזכיר קוקוס. המסכה הפכה את השיער לרך ונעים, מגע של משי, וגם יום למחרת הייתה תחושה של שיער בריא יותר ונעים למגע, ועדיין הורגש הריח, לא בולט מדי אך נעים למשתמש ובהחלט נוכח. גם בן הזוג התלהב. קרם הלחות לשיער שומר על אותו קו - ריח דומה, מרקם מוצר שאינו מכביד מדי, והפך את השיער לנעים ורך. מומלץ במיוחד למי שיש לה שיער מקורזל או מתולתל, כי קרם הלחות התיר את הקשרים וה"סבכים" בשיער והפך אותו לאווירירי ונוח לעיצוב. לגבי הסרום - כמישהי עם שיער גלי, הוא נתן הרגשה של שיער רך יחסית ויותר נוטה לחלק מאשר מתולתל. לסיכום, תכשירים לשיער נעימים ובעלי ריח עדין, לא "כבדים" מדי, ידידותיים למשתמש. 

סקארה אינטנסיב // צילום: קית' גלסמן
סקארה אינטנסיב // צילום: קית' גלסמן

סקארה - אינטנסיב

על המוצר: סדרה מקצועית ומשקמת לטיפול וטיפוח השיער, ללא מלחים/פראבנים/מתאימה לשיער שעבר החלקה וצבע. הסדרה מכילה 13 מוצרים ואנחנו דגמנו שבעה מהם, ביניהם אמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטאטי, במיוחד לטיפול וטיפוח שיער יבש/צבוע ופגום, יעילה בהגנה ובשימור הקרטין שבשיער, מספקת לו לחות ברק ורכות ומועשרת בשמנים אבוקדו זרעי ענבים, אובליפיחה וארגן. המסכה ללא שטיפה משמרת צבע ומסייעת במניעת קצוות מפוצלים, כמו גם הסרום, שמומלץ לשימוש לפני ואחרי פן. להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר.

מחיר: מסיכה לשיער שטיפה 350 מ"ל - 29.90 שקלים. אמפולה טיפולית 30 מ"ל - 29.90 שקלים. מסיכה לשיער ללא שטיפה 150 מ"ל - 19.90 שקלים. סרום הזנה לשיער מ"ל 100 - 29.90 שקלים. שמפו 500 מ"ל - 24.90 שקלים. קרם לחות לשיער 400 מ"ל - 19.90 שקלים. מרכך 500 מ"ל - 24.90 שקלים. קרם לחות לשיער 400 מ"ל - 19.90 שקלים. אמפולה טיפולית 30 מ"ל - 29.90 שקלים.

שיער הנסיינית: אחרי החלקה, פגום, צבוע ויבש.

לאחר התנסות: יש משהו מעניין בלהגיע לאמבטיה עם שבעה מוצרים לטיפוח השיער. זה גורם לך להרגיש שאת פועלת בנמרצות למען טובת שיערך, ולא משנה מה התוצאה. מה שנקרא - ערכה שמיועדת לאנשים שאוהבים להשקיע. השמפו הריח מעולה, קצת כמו ליצ'י, לעומת האמפולה שהריחה כבושם של שנות ה-90. גם לסרום לפני חום ריח כבד, ובסך הכל בסופו של דבר כל הריחות מתערבבים למשהו די נחמד אחרי הייבוש. יחסית למחיר הראוי לכל כיס התפוקה בהחלט נאה, אבל מיועדת לכאלה שהשיער מת להם פחות ממני. השיער הרגיש חלק אבל אי אפשר להגיד שהיה שיפור גדול מאוד. ספריי המסכה ללא שטיפה הרגיש הכי טוב על השיער וכנראה שגם עשה עבודה טובה כשמרחתי אותו למחרת, ומישהי שאלה אם הסתפרתי. לסיכום, אם אין לכם שיער פגום בצורה קשה ואתם אוהבים להשקיע - לכו על זה.

שוורצקופף, פפטידים // צילום: עירד נצר
שוורצקופף, פפטידים // צילום: עירד נצר

שוורצקופף - מארז מסדרת Peptide Repair Rescue לשיער פגום

על המוצר: המארז כולל שמפו, מסיכה וסרום לשיער עבה ופגום במיוחד. בעולם טיפוח העור, פפטידים מקושרים לרוב לעור מרהיב, ללא פגם, או לתכונות של אנטי אייג'ינג. פפטידים הינם שרשרת קצרה של חומצות אמינו ונחשבים לאבני הבניין של חלבונים כמו אלסטין, קולגן או קרטין אשר אחראים על גמישות העור. חלבונים אלה גם כן משחקים תפקיד מרכזי בתחום טיפוח השיער כיוון שהשיער עשוי ב-85-95% מקרטין. המוצרים ממלאים את הקורטקס הפגום בעזרת בנייה מחדש של ליבת סיב השיערה מבפנים וחידוש החוזק והאלסטיות של השיערה. עם מוצרי הסדרה ניתן לשקם עד 3 שנים של נזקים לאחר שימוש אחד בלבד. ניתן להשיג במספרות ובחנויות של שוורצקופף פרופשיונל  ובאתר של עזריאלי.

מחיר: 399 שקלים למארז - שמפו 1,000 מ"ל, מסכה 750 מ"ל, סרום 200 מ"ל. 

שיער הנסיינית: אחרי החלקה, פגום, צבוע ויבש.

לאחר התנסות: המוצרים בעלי ריח נעים ועדין, קצת כמו של מספרה. כבר אחרי מריחת השמפו על השיער הוא הרגיש רך ונשפך כמים, בניגוד לחפיפות אחרות, שבהן אני חייבת לעסות מסכה כדי שהקשרים שבו יותרו. המסכה סמיכה ונעימה, ואחריה הרגיש רך עוד יותר ממקודם. אחרי הייבוש רואים את הקסם מתהווה - השיער חלק כל כך עד שבא לבכות מאושר, והקצוות המפוצלים כאילו אוחו מחדש, ולמרות זאת הנפח שלו לא ירד - בדיוק כמו שצריך בשיער בריא. המגע שלו נעים ורך, ולראשונה מזה שנים הוא מתנופף ברוח ולא מוטל על כתפי כגזע עץ שאין לו הופכין. נראה שהסדרה הזאת יכולה לעשות הכל - מלבד להכין קפה, ויש לי חשד שרייצ'ל גרין מ"חברים" חפפה איתה, ולכן השיער שלה היה נראה כל כך טוב. המיכלים המפלצתיים שבהם מגיע החומר מצדיקים את המחיר של המארז, אבל יותר מזה - האפקטיביות המופלאה שלו מראה שסוף סוף יש אמת בפרסום - וואו!

לוריאל // צילום: יח"צ
לוריאל // צילום: יח"צ

לוריאל - אבסולוט ריפייר גולד

על המוצר: הסדרה משלבת פורמולה מקצועית המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה, מיועדת לשיער פגום ופגום במיוחד, ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות משקמת את השיער מבפנים. השיקום העמוק לא פוגע בתחושת הקלילות של השיער ולא מכביד עליו. הסדרה מתאימה בדיוק לשיקום השיער בתקופת הקיץ, בזמן שאנו מבלים בים ובבריכה והשיער סופג המון שמש, כלור ומלח, מה שגורם לשיער נזקים בטווח המיידי והארוך. ניתן להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער. טלפון לשירות לקוחות: 1-800-301-666.

מחיר ערכה: שמפו 500 מ"ל, מסכה 500 מ"ל ושמן טיפוח  50 מ"ל – 350 שקלים. 

שיער הנסיינית: מובהר, יבש ופגום.

לאחר התנסות: בתור משתמשת אדוקה של תכשיר "סאן אין" השלמתי עם ההשלכות שיש למוצר הנפלא, שהן שיער יבש ופגום בחודשי הקיץ הלוהטים של המזרח התיכון. כבר מהרגע הראשון של השמפו הרגשתי כאילו אני חופפת עם חמאה מהאולימפוס, והרכות מטורפת... השיער מרגיש מדהים כבר במקלחת, עד שלגמרי הטלתי ספק בצורך שלי להשתמש במרכך/מסכה (ואני מכורה קשות למרככים, אין דבר כזה לחפוף בלי מרכך). סדרת שיקום של לוריאל התגלתה כהפתעה גמורה, ועכשיו השיער שלי רך כמו טלה ומלא ברק, הבלונד המזויף שלי נראה זוהר מתמיד והריח, אחח הריח. לסיכום, שלמות.

נטורל פורמולה, קרטין אינטנס
נטורל פורמולה, קרטין אינטנס

נטורל פורמולה - קרטין אינטנס

על המוצר: סדרת תכשירים לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום. עשירה בקרטין טהור עם הפעולה הכפולה ושומרת פי שלוש על תוצאות ההחלקה. בשימוש קבוע במוצרי סדרת 'קרטין אינטנס' השיער חזק יותר ועמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע. את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

מחיר: שמפו – 29.90 שקלים ל-400 מ"ל, מרכך – 29.90 שקלים ל-400 מ"ל, אמפולות לשיער – 49.90 שקלים ל-4 אמפולות.

שיער הנסיינית: אחרי החלקה יפנית, יבש ופגום.

לאחר התנסות: הריח המוכר והחזק של נטורל פורמולה כמעט מכה בפנים לאורך השימוש במוצרים - ולמי שאוהבת אותו זה נחמד מאוד. אחרי חפיפה וייבוש נשאר ריח עדין יותר. כבר עם מריחת האמפולה השיער מרגיש רך יותר, ואני מרגישה שעשיתי משהו כימי חשוב ומעניין לטיפול בשיער, שזה גם בונוס. אחרי ייבוש עם פן אפשר להרגיש שהשיער יותר רך וחלק ואפילו מרגיש קצת פחות פגום. לא מדובר בהבדל מאוד משמעותי, אבל הוא ניכר. למי שהתקציב שלה לא גבוה, זהו פתרון בהחלט מצוין לשיער שעבר החלקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו