עומר אדם או רותם כהן: מי שר את זה יותר טוב?

הזמר רותם כהן שחרר שיר חדש שהיה נשמע לנו מוכר ולא במקרה • לפני שנתיים הודלף אותו השיר ממש - ששר עומר אדם • כהן: "עומר הקליט סקיצה שלא יצאה"

צילום: דניאל סטרסבורד, צילום מסך // רותם כהן, עומר אדם

איך שיר נולד? כמו תינוק. בהתחלה זה כואב, אחר כך יוצא החוצה ואם הוא מצליח יש תגמולים יפים. אבל בואו נניח את הפיוטיות בצד. היום (ראשון) שחרר הזמר רותם כהן סינגל חדש וקליפ לרשת, העונה לשם "תחזרי אליי". השיר בולט כרגיל בקולו העוצמתי של כהן ובטון הרומנטי שלו, אבל משהו היה נשמע לנו מוכר - האם ייתכן ששמענו כבר את השיר הזה פעם? וב"שמענו" אנחנו לא מתכונים לשיר שנשמע דומה, אלא לאותו שיר בדיוק!

אז מתברר שכן - ב-2018, לפני כשנתיים, כבר הודלף לרשת השיר "תחזרי אליי" שכתב והלחין אבי אוחיון, בגרסה של לא אחר מאשר עומר אדם. השיר לא שוחרר באופן רשמי על ידי הזמר, אלא הגיע בדרך לא ידועה לרשתות החברתיות ולאתרי מוזיקה, בהם הוא הועלה כ"הדלפה". משמיעה של הגרסה ניתן להבחין בכמה הבדלים, למשל ברמת ההפקה, וגם בשגיאה לשונית שנותרה בגרסה של אדם שאומר "אני אוהב את שתינו" - שגיאה שבגרסה של כהן תוקנה ובה נאמר "אני אוהב את שנינו". 

רותם כהן, אז איך באמת השיר נולד?

"עומר חבר קרוב ואנחנו לפעמים יוצרים עם אותם חברים, קורה לפעמים שאני כותב ומקליט שירים שלא יוצאים בביצוע שלי בסוף, וכנ"ל הפוך. עומר הקליט סקיצה שלא התאימה לו ולא יצאה כסינגל. אני מאד אהבתי את הטקסט ובחרתי להוציא את השיר כסינגל. בסוף לכל שיר יש את הבית שלו".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר