עושים סדר: איזו מסכת פנים לקנות?

אחרי חופש גדול מעייף במיוחד, הילדים חזרו למסגרות • זה הזמן שלך להתפנק במסכה חדשה לפנים ולשמוע את השקט בבית, ולו ל-10 דקות לפני העבודה

צילום: GettyImages // זה הזמן להשקיע בעצמנו

הנה הגיע היום, והילדים חזרו סוף סוף אל המסגרות החינוכיות. עבור לא מעט אימהות, זה הרגע לו  חיכו אחרי חופשת קיץ ארוכה ומאוד מאתגרת בצל מגפת הקורונה. זה הזמן להחזיר את שגרת הטיפוח שהתרופפה, ולהתפנק במסכת טיפוח לשיפור מראה העור שלא מצריכה יותר מ-15-10 דקות .

מאחר שכמעט מדי שבוע מושקות ברשתות הפארם לא מעט מסכות פנים חדשות, ההיצע הוא גדול ויש קושי לבחור את המוצר הנכון עבורך.

"המגוון של מסכות הטיפוח למריחה ומסכות בד על המדף הוא עצום. ישנן מסכות למיצוק והארה, יש מסכות להזנת עור יבש, מסכות מטהרות ומכווצות נקבוביות של עור שמן ועוד", אומרת הקוסמטיקאית מארי ברוכים, מנהלת הקליניקה של מרכז דהשלי בראשון לציון.

"מסכה שמורחים על העור ומתייבשת בהדרגתיות על העור נחשבת למסכה שאוטמת. גם מסכת בד שמונחת ייחודה בהיותה סוג של חסם, להבדיל מקרם לחות או הזנה שנמרחים על העור שנותר חשוף. לכן החומרים שיש במסכה יכולים להשפיע על העור, להיספג ולתת אפקט טוב, אך השיפור של העור תלוי בתדירות השימוש ואילו רכיבים פעילים קיימים בה", מוסיפה ברוכים.

לדבריה, מסכה שתמרח פעם בחודש תניב תוצאות פחות אפקטיביות לעומת מסכה ששמים על הפנים פעמיים בשבוע. בדומה לתדירות פעילות ספורטיבית, גם אם היא עוצמתית, אם לא תהיה התמדה לא יהיו תוצאות. "גם אם המסכה מכילה רכיבים פעילים שניתנו על ידי קוסמטיקאית או רופא עור ולא התמדת לשים - לא יהיו תוצאות . בנוסף, אם בחרת מסכה שלא מתאימה למצב העור ברגע נתון אז התוצאה לא תהיה מקסימלית. יש תקופות שהעור בעונת מעבר יהיה חסר לחות, יבש יותר או אדמומי ומגורה ואז צריך להתאים את המסכה למצב העור ברגע נתון ולכן יכול להיות שמסכה שהתאימה לעור לפני כחודשיים לא תתאים למצב העור הנוכחי ויידרש טיפול אחר".

טיפול של מסכת טיפוח ב-10 דקות באמת אפקטיבי?

"בהחלט. יש מסכות יופי טובות המשפרות את נראות העור גם אם האפקט הוא לזמן קצר. זה מתאים  כהכנת העור ושיפור מראה לפני אירוע או פגישה חשובה. האיפור ייראה אחרת מאשר ללא טיפול של מסכת יופי. על אף שהאפקט פג אחרי כמה שעות", אומרת ברוכים. לדבריה, קיימות מסכות על בסיס חימר שסופחות עור שומני ומבריק, מסכות שמכווצות נקבוביות שהתוצאות מהן ניכרות גם כמה ימים אחרי, ויש גם מסכות לחות והזנה עם ויטמינים שונים עם חומרים פעילים, רק מנגבים את החומר העודף ומה שנותר על העור מספיגים ולא שוטפים.

באשר לפערי המחירים אומרת ברוכים, "לרוב, מסכות שמחירן זול יהיו ללא חומרים פעילים יקרים. עם זאת, הן יעניקו תחושת ניקיון לעור, והוא יראה רענן לזמן מה. מסכות יקרות לרוב מכילות חומרים פעילים וויטמינים. כך או כך, מסכה לא צריכה להיות יקרה מדי, ואין הצדקה לשלם על מסכה מעבר ל-200 שקלים".

המסכות החדשות על המדף

מסכת סופרפוד - BERRYGLOW Probiotic Recovery MaskGLAMGLOW

מה: מסכה למריחה על העור המבוססת על מרכיבי סופר פוד עוצמתיים ופרוביוטיקה להמרצת הלחות ואיזון העור. הפורמולה מכילה תערובת פירות יער נוגדי חמצון, פרח היביסקוס, וסלק למראה עור זוהר.

מחיר: 165 שקלים, להשיג ברשתות הפארם והמשביר.

מסכות קוריאניות מפרות וצמחים - SO.KO  - So Korean 

מה: מסכות קוריאניות במארז סקוויז עם סגירה חוזרת ועד ארבעה שימושים. בסדרה שש מסכות המועשרות בתמציות טבעיות, בהם מסכת אשכולית מועשרת בחומצה היאלורונית ובוויטמין E, מסכת קוקוס לריכוך ולחות לעור, מסכת פילינג סוכר, מלפפון ותה ירוק, מסכת חימר אפרסק למיצוק העור ומסכת אבטיח וחומצה היאלורונית לשימוש לפני השינה.

מחיר: 14.90 שקלים למוצר, להשיג בלעדית ברשת סופרפארם

מסכת קולגן - Premier- Beautifying Mask- Collagen, Beta Carotene And Seaweed

מה: מסכת יופי למריחה על העור לטשטוש מראה קמטוטים למראה עור חלק. המסכה מכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות.

מחיר : 199.90 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר Premier.

מסכת פנינים - GADE REVIVALIST - ILLUMINATING PEEL-OFF MUSK

מה: מסכת יופי במרקם ג'ל בגוון זהב המיועדת לכל סוגי העור ולטיפול בהבהרת העור ובעיות של הבדלי גוון. לאחר שהמסכה מתייבשת על העור היא מתקלפת בקלות, מרקם העור משתפר והמראה קורן. המסכה מכילה אבקת פנינים, מינרלים, תמציות פרחים וחומצות אמינו.

מחיר: 89.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובאתר המותג.

מסכת הידרוג'ל - Advanced Genifique Yeux Hydrogel 360 - LANCOME

מה: מסכת הידרוג'ל המעניקה לקווי המתאר של העיניים מראה חלק ומואר, בעלת פורמולת סרום ייחודית ועוצמתית. הטכנולוגיה פורצת הדרך של המסכה חושפת מטריצת הידרוג'ל הנמסה עם מריחתה על העור, ומעניקה לחות גבוהה ואפקט של קירור לאזור העיניים.   

מחיר : מסכה בודדת 69 שקלים, (מארז של 4 מסכות 199 שקלים).להשיג ברשתות הפארם.

מסכת ריענון קרירה - DIADERMINE- HYDRALIST COOLING MASK

מה: מסכה מרעננת לעור זוהר ללא שטיפה המכילה תמצית פלנקטון והידרו-קומפלקס. את המסכה שמים במשך הלילה במקרר, וכשמתעוררים בבוקר מורחים אותה על פנים נקיות. לאחר שהמסכה נספגה בעור, מסירים את השאריות באמצעות צמר גפן.

מחיר: 14.90 שקלים, להשיג בלעדית ברשת סופר פארם. 

מסכת מזרק

מה: למותג הטיפוח OOZOO הקוריאני טכנולוגיה ייחודית של מסכה עם שימוש במזרק. על מנת לשמור על הרכב החומרים באמפולת המוצרים אקטיביים ולצורך החדרת החומר טוב יותר לעור, את האמפולה מהמזרק מחדירים לאריזת המסכה טרם השימוש במוצר, וכך למעשה שומרים על טריות רכיבים מקסימלית. בסדרת המוצרים יש מסכת אנרגיה עם רכיבי הזנה וחומצה היאלורונית לסיוע בצמצום קמטים וקמטוטים. מסכת הידרו ליפט, מרוכזת לחות ועוד.

מחיר: 29.90 שקלים למסכה, להשיג בלעדית ברשת סופר פארם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר