אהבה מעבר לפינה: נירו לוי מפרסם חדרים לפי שעה

האמנים במצוקה קשה בעקבות משבר הקורונה • השחקן נירו לוי מצא דרך להשלים הכנסה וספג ביקורות: "איזה יופי לעודד בגידות!" • גיסנו לא הגיב

צילום: רונן גולדשטיין // נירו לוי וסוויטה לדוגמה

גיסנו מקדם אהבה לפי שעה: השחקן נירו לוי, לנצח חפר מ"רמזור", מנסה כמו יתר חבריו בתעשייה להמשיך להתפרנס גם בתקופה הקשה הזו, ומככב כעת בסרטון פרסומת חדש למטרו ספא: מלון סוויטות במרכז הארץ המושכר לפי שעה.

• הזוי: האתר הפיראטי תומך במשטרת ישראל

בעקבות פניית "ישראל היום": הוסרו פרסומות בוטות מהרשת

"אני רוצה לאחל לכם בריאות", נפתח המונולוג של נירו בסרטון המככב בעמוד הפייסבוק של החברה. "אושר באל"ף, עושר בעי"ן ולכו ת*דיינו", הוא אומר בעודו מישיר מבט מחויך למצלמה. מיד לאחר ברכתו של השחקן, תזכו לראות חדרים לדוגמה במלון, שכוללים מראות על התקרה, ציוד סאדו-מאזו, ג'קוזי פרטי וכיו"ב.

"מתחם מטרו ספא. סוויטות מפוארות שניתן להשכיר לשעה, שעתיים, שלוש ואפילו ללילה. תלכו, תבלו, תיהנו, גם אתם תבורכו", הוא אומר בסופו של הסרטון שצבר עד כה קרוב לשבעים אלף צפיות ועשרות רבות של שיתופים, וכצפוי הצליח לעורר לא מעט תגובות.

צילום: רונן גולדשטיין

גולשים רבים הביעו כעס על מה שהם ראו כפרסומת המעודדת תרבות בגידות ויצאו נגדה ונגד לוי כאחד: "איזה יופי לעודד בגידות!", זעם גולש ואחר הוסיף: "חולה נפש צריך לסגור אותו בסוויטה לכל החיים" ו"פרסומת של סטלנים".

מאידך, היו גם אלה שהתחברו לפרסונה של חפר המזוהה כ"כ עם לוי, וביקשו להרגיע את הלך הרוח הזועם: "אכלתם את הראש. זה נירו גיסנו הכי קרוע שיש. הוא אחד המצחיקים. האמנים בקושי מתפרנסים היום והוא מפרסם מה עשה רע בזה", כתב גולש ואחרים הוסיפו: "אפשר להתווכח על הניסוח הבוטה אין ספק. אבל מפה ולקלל אותו ולאחל לו דברים רעים. כמה שנאת חינם יש בכם" ו"פשששש כמה יפי נפש יש כאן".

• הדחה ידועה מראש: מי הרס ל"הישרדות"?

• "הישרדות": האם ישראל יחזור מהבקתה?

את תגובתו של נירו לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

דוגמה לאחת הסוויטות שמפרסם נירו לוי // צילום: רונן גולדשטיין
דוגמה לאחת הסוויטות שמפרסם נירו לוי // צילום: רונן גולדשטיין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר