בעלת המלון שבו התרחשה פרשת האונס באילת חשפה בדיון הארכת מעצרה: "נאנסתי בגיל 14"

לטענת המשטרה, פנינה ממן "לא מנעה פשע חמור למרות שהייתה בסמיכות לאירוע" • היא שוחררה למעצר בית • שני קטינים נוספים עוכבו לחקירה בפרשה

קיבל אזהרה. מלון "הים האדום" באילת, היום // קיבל אזהרה. מלון "הים האדום" באילת, היום

מנהלת בית המלון "הים האדום" באילת הובאה היום (שני) לדיון בהארכת מעצרה, שם טענה כי היא הייתה קורבן אונס כשהייתה בת 14. בתום הדיון שוחררה ממן למעצר בית. 

במשטרה טענו כי המנהלת שהתה בסמיכות למקום האירוע וכי היא פעלה לשבש הליכי חקירה. נציגת המשטרה בדיון אמרה כי המנהלת "לא מנעה פשע חמור. היא הייתה בסמוך לאירוע ויש כאן עצימת עיניים. בזמן ששיתפה פעולה בחקירה, היא גם שיבשה, ואז החליטה שהיא שומרת על זכות השתיקה. יש כאן שיבוש הליכי חקירה חמור". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. 

הפגנות בעקבות האונס באילת // צילום: שמואל בוכריס, פז בר

עו''ד שני רופא, באת כוחה של מנהלת מלון "הים האדום" באילת, התייחסה לפני הדיון בהארכת מעצרה לחשדות כלפי מרשתה: "אין לה מושג, וגם לי לא, למה עצרו אותה על שיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע. זה מה שאנחנו יודעים, סעיפי החשד. דיברתי איתה אתמול במשטרת אילת והיא דוחה את הטענות כלפיה בתוקף. היא נסערת ומבוהלת מאוד. מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין שמעולם לא היה מעורב בפשע. בחקירתה היא שיתפה פעולה באופן מלא, ומסרה להם את חומרי החקירה שברשותה. כמו כן השיבה על כל השאלות שנשאלה. מניסיוני, ברוב המקרים ההר מוליד עכבר".

בתוך כך פורסם כי שני קטינים נוספים עוכבו לחקירה במסגרת הפרשה. מתוך העצורים, רק אחד הוא בגיר, ומעצרו הוארך עד מחר. 

בית המלון "הים האדום" באילת, שבו התרחש לאחרונה האונס הקבוצתי של הנערה בת ה-16, קיבל אתמול אזהרה מהמשטרה, לאחר שקטינים נצפו שותים אלכוהול במקום בפומבי וללא הפרעה.

האזהרה התקבלה אחרי שימוע שנערך לעסק בעקבות סרטונים ממצלמות האבטחה, שתיעדו את הקטינים שותים. כמו כן, גם לאחר עדויות של עובדים ולקוחות של המלון הנהלת המלון לא דיווחה למשטרה על אף אחד מהמקרים כפי שדורש החוק. בסיום השימוע התבקשו בעלי המלון להקפיד ולשמור על ההנחיות.

עובדת בכירה במלון נעצרה אתמול על ידי צוות חוקרי פרשת האונס בחשד לשיבוש הליכה חקירה ואי מניעת פשע. העובדת ושבעה מהחשודים באונס, כולם קטינים, יובאו היום לדיון בבית משפט השלום באשקלון בנוגע להארכת מעצרם. עד כה נעצרו 11 חשודים במעורבות באונס הנערה.

מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה, איסי רפאילוב בן ה-27, הוארך אתמול בחמישה ימים. רפאילוב הוא עבריין אלימות מורשע שבעבר איים על שוטרת: "הייתי אונס אותך".

עוד בנושא:

• החשד לאונס באילת: המשטרה עצרה עובדת בכירה במלון

• חברתה של הנאנסת: "ניגשתי אליה והיא בקושי הגיבה"

• יאובטח ביתה של המתלוננת על האונס באילת

במשטרה מעריכים כי עדותה של הנערה, המלווה על ידי חוקרת נוער, הייתה מפורטת ומהימנה מאוד, וכי עדות חברתה, לצד ראיות טכנולוגיות ופורנזיות, מוסיפות לראיות שבתיק. עו"ד שני מורן, פרקליטתה של הנערה, אמרה בשמה: "היא תעשה כל מה שנדרש כדי להגיע לחקר האמת. היא מוכנה לעמוד מול כל אחד מהם בעימות. הגרסה שמסרה מהימנה וחזקה. היא קשרה חשודים מעורבים מסוימים לאירוע ומסרה ראיות למשטרה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר