שיימינג החיתולים של אסף זמיר

"אסף זמיר יודע לחתל מדהים! עם זאת הוא לא יודע איפה הפח" חשפה מאיה ורטהיימר, אשתו האוהבת של שר התיירות • התמונה המפלילה בפנים

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, צילום: יהושע יוסף

"אסף זמיר יודע לחתל מדהים! עם זאת הוא לא יודע איפה הפח. מקור: השיש במקלחת שלי", כתבה הדוגמנית, השחקנית, אושיית הרשת ואשת השר מאיה ורטהיימר בפוסט משעשע שהעלתה היום (חמישי) לפייסבוק.

בפוסט שעלה בקבוצת הפייסבוק הסגורה "עובדות לא חשובות על סלבס" (וקיבל את אישורה של ורטהיים לפרסום אצלנו כמובן), חשפה ורטהיים תמונה של חיתול שהונח על השיש בחדר האמבטיה בביתם של הזוג, בין הכיור למשחת השיניים, ושייך כמובן לבתם אסיה.

הפוסט המשעשע שהיה יכול באותה מידה גם לככב בקבוצת "אבא פגום", גרף יותר מאלף חמש מאות לייקים ומאות תגובות משועשעות. למי שעוקב, אין זו הפעם הראשונה שוורטהיימר עושה שיימינג לבעלה הפוליטיקאי, וגם בפעם הקודמת השיימינג סחף את הרשת בצחוק.

"אני בוכה", "השיימינג הכי טוב בעולם", "אתם איידול", "אמאל'ה את הורסת" , "אני לא יודעת מה לעשות עם אהבתי למאיה וורטהיימר", "מאיה את החיים", ואני מאוהבת בך", הן רק חלק מהתגובות שהציפו את הפוסט. אנחנו מסכימים ומוסיפים: לפעמים משתלם לשחק בקקי...

 • אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי נפרדו

• המחאה הבאה? פמיניסטיות נגד "מנאייכ"

התמונה המפלילה: חיתול על השיש // צילום: מתוך הפייסבוק
התמונה המפלילה: חיתול על השיש // צילום: מתוך הפייסבוק
העיקר זה הרומנטיקה. מאיה ואסף // צילום: קוקו
העיקר זה הרומנטיקה. מאיה ואסף // צילום: קוקו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר